مدلهای سقف شیروانی فلزی

مدلهای سقف شیروانی فلزی

انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی :
سقف شیروانی فلزی مزغوب طول عمر بالایی داشته و دربرابر ضربه بسیار مقاوم هستند همچنین با پیشرفت دستگاه های حوزه سقف شیروانی فلزی لوازم جانبی و تکمیل کننده بسیاری برای این نوع پوشش سقف تولید شده که کیفیت و کارایی شیروانی شما را بهبود میبخشد ; بهترین نوع ورق های فلزی در حال حاضر ورق طرح سفال میباشد.

تنها نکته حائز اهمیت این هست که بدلیل آسان بودن روش تولید این محصول کارگاه های بسیار زیادی درحال تولید این نوع ورق میباشند که بهتر است از شرکت های معتبر این محصول را تهیه کنید که تمامی جزئیات سقف شیروانی فلزی شمارا بتوانند تامین کنند برای تهیه این محصول با ضمانت میتوانید با قزوین پوشش تماس بگیرید.

انواع سقف شیروانی ویلا

مدلهای سقف شیروانی فلزی خانه ها به دو دسته مسطح و شیبدار تقسیم‌بندی می‌شوند. که از قدیم تا به حال سقف ها در مناطق شمالی کشور به صورت شیب دار ساخته می‌شوند، اما تغییرات اساسی داشته اند. در این مناطق که بارش زیاد است بسیاری از ویلاها سقف شیروانی دارند. برای ساخت این سقف ها بهتر است از آهن و ورقه های آهنی بیشتر استفاده کرد چون کمتر دچار زنگ خوردگی و واکنش با آب و رطوبت حاصل باران می شوند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

سقف شیروانی تک شیب

سقف شیبدار تک شیب – این سقف از یک سطح تشکیل شده است که عمدتاً برای پوشش تراس استفاده می شود، اما در حال حاضر به طور گسترده در معماری مدرن بر روی خانه ها استفاده می شود. این نیز مقرون به صرفه ترین نوع سقف است – ساده ترین ساختار را دارد. همچنین سطح سقف کوچکتر بوده و عایق کاری سقف به دلیل سطح بزرگتر نسبت به سقف دو شیب ارزانتر است.

به خصوص برای افرادی که در مناطق بادخیز زندگی می کنند یا فقط می خواهند راه حل اقتصادی داشته باشند، باید به فکر سقف تک شیب بود. اگر این یک پروژه کاملاً جدید است – اول از همه تجزیه و تحلیل کنید که سقف باید به کدام سمت شیب دار شود. برای این کار باید بدانید کدام جهت باد غالب است و در نتیجه، زمین باید در سمت پایین باد طراحی شود. در این صورت سقف از شرایط جوی بیشترین مصونیت را خواهد داشت. در پایان قابل ذکر است که هر چه شیب سقف (زاویه) بزرگتر باشد، بار باد، برف و باران کمتر است.

سقف شیروانی دو شیب

سقف شیروانی دو شیب یک سقف سنتی است که اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. این محبوب ترین نوع سقف است. به طور کلی می‌توان سقف دو شیب را به صورت مثلثی توصیف کرد که از دو سطح تشکیل شده است که با برآمدگی در بالا به هم متصل شده‌اند. دو سطح سقف توسط دیوارهای باربر نگه داشته شده و در انتها مثلث هایی تشکیل می شود که به عنوان شیروانی نامیده می شوند. شیروانی ها اغلب دارای پنجره هایی برای ورود نور طبیعی به داخل هستند. مزیت اصلی این سقف این است که می توانید انواع پوشش سقف را با کمترین برون زدگی نصب کنید.

سقف شیبدار دو شیب را می توان به دو دسته متقارن و نامتقارن طبقه بندی کرد. اولین گزینه محبوب ترین است. دارای سطوح مساوی است و می توان آن را به عنوان یک مثلث کامل در نظر گرفت. سقف نامتقارن دارای پشته سقف است که در مرکز قرار ندارد و سطوح سقف از نظر طول و مساحت متفاوت است. از نظر زیبایی شناسی – طراحی بسیار جالبی است .

سقف شیروانی فرانسوی

سقف شیروانی فرانسوی

سقف مانسارد (که سقف فرانسو نامیده می‌شود) یک سقف چهار شیب چند وجهی است که با دو شیب در هر یک از طرف‌های آن مشخص می‌شود، شیب پایین‌تری نسبت به قسمت بالایی شیب تندتری دارد و اغلب سوراخ می‌شود. توسط پنجره های خوابگاهی خط سقف شیب دار و پنجره ها امکان ایجاد طبقات اضافی از فضای قابل سکونت را فراهم می کند (یک روکش)، و ارتفاع کلی سقف را برای تعداد معینی از طبقات قابل سکونت کاهش می دهد. شیب بالای سقف ممکن است از سطح خیابان قابل مشاهده نباشد، زمانی که از نزدیکی به ساختمان نگاه کنید.

سقف شبروانی فرانسوی سقفی است با شیب‌های کناری ساختمان، و سقف آن سقف شیروانی است که تنها در دو طرف آن شیب‌هایی دارد. (حاشیه چوبی یک چوب افقی و سنگین است که مستقیماً در زیر تقاطع دو سطح سقف قرار دارد.) یک تفاوت قابل توجه بین این دو، برای بارگیری برف و تخلیه آب، این است که، وقتی از بالا دیده می شود، سقف های گامبرل در یک چین طولانی به اوج می رسد. تیر پشته اصلی، در حالی که سقف‌های فرانسوی یک چین مستطیل شکل را تشکیل می‌دهند که توسط تیرهای حاشیه مشخص شده و سقفی با شیب کم در داخل این مستطیل وجود دارد.

سقف شیروانی چهار شیب

سقف شیبدار چهار شیب نوعی سقف است که در آن همه اضلاع به سمت پایین به سمت دیوارها شیب دارند، معمولاً با شیب نسبتاً ملایم (اگرچه سقف چادری بنا به تعریف سقف شیب دار با شیب های شیب تند بالا می رود. به یک قله). بنابراین، سقف شیبدار فاقد شیروانی یا سایر اضلاع عمودی به سقف است.

سقف شیبدار چهار طرفه مربع شکلی شبیه یک هرم دارد. سقف چهار شیب در خانه ها ممکن است دو ضلع مثلثی و دو اضلاع ذوزنقه ای داشته باشند. سقف شیبدار روی پلانی مستطیلی چهار وجهی دارد. آنها تقریبا همیشه در یک گام یا شیب قرار دارند، که آنها را در مورد خطوط مرکزی متقارن می کند. سقف های ران اغلب دارای یک سطح ثابت هستند، به این معنی که می توان یک ناودان را در اطراف نصب کرد. سقف‌های باسن اغلب دارای ضلع‌های شیبدار پشتی هستند.

ساخت سقف های چهار طرفه نسبت به سقف شیروانی دشوارتر است و به سیستم های پیچیده تری از تیرها یا خرپاها نیاز دارد. سقف های ران را می توان بر روی انواع مختلفی از اشکال پلان ساخت. هر یال بر روی مستطیل ساختمان زیر آن مرکزی است. وجه های مثلثی سقف را انتهای باسن می نامند و توسط خود باسن محدود می شوند. “هیپ” و تیرهای باسن در گوشه بیرونی ساختمان می نشینند و تا پشته بالا می روند. در جایی که ساختمان دارای یک گوشه داخلی است، یک دره بین سطوح شیبدار اتصال ایجاد می کند (و زیر آن یک تیر دره قرار می گیرد). سقف های چهار شیب این مزیت را دارند که ظاهری فشرده و محکم به سازه می دهند. شیب سقف (شیب) ممکن است متفاوت باشد.

قیمت سقف شیروانی


در پروژه های شیروانی بهتر است قبل از اجرا برآورد تخمینی داشته باشید بدلیل اینکه این نوع جزئیات اجرایی بسیاری دارد و ممکن است در انتهای پروژه با هزینه ای بیش از حد تصور خود مواجه شوید توصیه اکید ما این هست که قبل از شروع پروژه شیروانی خود قیمت سقف شیروانی به همراه تمام جزئیات ( آبرو ، ناودانی و…) پروژه خود را از راهنمایی کارشناسان قزوین پوشش سقف به صورت رایگان برآورد داشته باشید برای اجرا انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی و برآورد قیمت انواع سقف شیروانی با شماره 09129265437تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟