سقف پارکینگ ویلایی و قیمت سقف پارکینگ

سقف پارکینگ ویلایی

شاید خانه شما هم مثل خیلی از خانه‌ها و آپارتمان‌های این شهر، سقف پارکینگ ویلایی نداشته باشد و به این فکر افتاده باشید که با ساخت سقف پارکینگ و مسقف کردن حیاط آن را به یک پارکینگ جمع و جور و در دسترس تبدیل کنید.

و یا شاید در طبقه اول یا همکف ساختمانی ساکن هستید که دارای حیاط خلوت است و بدتان نمی‌آید آن را مسقف کنید.

سقف پارکینگ حیاط


همه ساختمان‌ها دارای پارکینگ نیستند. مثلاً خانه‌های قدیمی‌تر نیازی به ساخت پارکینگ نمی‌دیدند و یا قرار نبود ماشین داشته باشند یا اگر هم داشتند همان بیرون می‌ماند. البته آن قدیم‌ها این قدر هم آلودگی از آسمان نمی‌بارید. با خیال راحت ماشین را توی حیاط می‌گذاشتی و مالک و ماشین در کنار هم زندگی‌ می‌کردند.

برخی ساختمان‌ها مثل خانه‌های ویلایی هم که از ابتدا طراحی‌شان بر روی پارک اتومبیل در حیاط ساختمان است تا هم رفت‌وآمد خودرو راحت باشد و هم از فضای موجود استفاده بیشتری شود.

طراحی یک سقف پارکینگ ویلایی دو طرح را شامل می شود:

مدل یک طرف ستون سایبان ماشین زیبایی بیشتری دارد و از سویی دیگر، ورود و خروج به این پارکینگ بدلیل نداشتن ستون اضافه راحت تر است. به این مدل سایبان پارکینگ مدل قوسی یا نایکی هم گفته می شود. سازه به دلیل دکوراتیو بودن با مدلهای مختلف ساخته می شود که در ساخت سازه می توان از پروفیل، لوله و تیر ورق استفاده کرد.

دو طرف ستون
یک طرف ستون

ابعاد استاندارد یک سایبان ماشین سواری 275×550 سانتی متر است و ارتفاع سقف از زمین 250 سانتی متر است. در سایبان مدل قوسی برای هر دو عدد ماشین دو ستون قوسی اجرا می شود. البته این ابعاد در شرایط مختلف، مثل تعداد ستون مشترک یا دیوار کناری متغیر است.

انواع سقف پارکینگ ویلایی

چنانچه منزل مسکونی شما به صورت ویلایی هست به احتمال زیاد با مشکل پارکینگ ماشین و تابش نور مستقیم خورشید روی سقف خودرو مواجه هستید چنانچه این تابش روی سقف خودرو به صورت مداوم باشد به رنگ سقف خودرو قطعا آسیب وارد میکند برای جلوگیری از این آسی میبایست از سقف پارکینگ ویلایی استفاده کنید که این سازه را میتوانید با انواع پوشش سقف پارکینگ ویلایی پوشش دهید اعم از متریال سبک و یا سنگین که عبارتند از ورق های شیروانی و طلق های نورگیر پلی کربنات

سقف پارکینگ با پوشش پلی کربنات

دستورالعمل نصب ورق های پلی کربنات
ساده ترین روش برای نصب ورق های پلی کربنات، استفاده از پروفیل های آلومینیومی یا پلی کربنات مخصوص طراحی شده برای اتصال ورق ها است. هنگام نصب، همیشه ساختار قاب را بررسی کنید: روکش ها یا تیرها (یا هر دو)؟ این مهم است زیرا شما باید عرض مناسب ورق ها را تعیین کنید. برای نصب 2 یا چند ورق پلی کربنات روی سقف به موارد زیر نیاز دارید:

ورق های پلی کربنات


ورق موجدار پلی کربنات یک پلیمر بالا با مقاومت در برابر ضربه، شفافیت و انتقال نور عالی است. خواص مکانیکی، حرارتی و الکتریکی عالی آن را به یک ماده برجسته در طیف گسترده ای از ساخت و ساز، معماری، کشاورزی، پروژه های DIY یا هر برنامه ای که برای بهبود نور روز طراحی شده است تبدیل کرده است.

محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
با استفاده از عامل جذب کننده اشعه ماوراء بنفش با چگالی بالا در ضخامت 0.04 میلی متر که به طور یکنواخت روی سطح ورق موجدار پلی کربنات از طریق فرآیند هم اکستروژن پوشش داده می شود، ورق موجدار پلی کربنات ما برای جلوگیری از زرد شدن، به ویژه در محدوده طول موج UV تثبیت شده است. 290nm ~ 400nm، در حالی که کمتر از 2.4٪ نفوذ اشعه UV در طول موج 300nm. بنابراین ورق موجدار پلی کربنات همیشه تازه می ماند و می تواند اشعه ماوراء بنفش را در عرض 400 نانومتر که برای سلامتی انسان مضر است، غربال کند.

زیبایی شناسی
ورق موجدار در ساختمان ها ضروری است. Lyon Plastic به عنوان یک تامین کننده حرفه ای، زیبایی و عملکرد را ترکیب می کند و سفارشی سازی را برای هماهنگی کامل با مصالح ساختمانی در کنار ویژگی های زیبایی شناختی و بادوام که توسط سطح اکستروژن روی پوشش جاذب های UV و اندازه های دقیق امواج ایجاد می شود، در دسترس قرار می دهد.

مزایای سقف پارکینگ پلی کربنات


نصب آسان

راندمان حرارتی

نور طبیعی داخل فضاها

سبک وزن

100% قابل بازیافت

کم هزینه

به راحتی به شعاع تبدیل می شود

به راحتی به اندازه برش داده می شود

معایب پلی کربنات


عمر محدود (15-20 سال) و در معرض آسیب UV

آسان برای خراشیدن

پلی کربنات تمام معایب شیشه را برطرف می کند و دو مزیت جدید به همراه دارد: عایق حرارتی و عدم تخصص لازم برای نصب. به همین دلیل، پلی کربنات در اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی بسیار محبوب است، جایی که معماران بیشتری برای پروژه های بزرگ و کوچک ورق های پلی کربنات را انتخاب می کنند. ورق های پلی کربنات را می توان در ضخامت های مختلف برای بهبود یکپارچگی ساختاری و راندمان حرارتی بیشتر کرد.

مدل سقف پارکینگ ویلایی

قیمت سقف پارکینگ ویلایی


قیمت سقف پارکینگ خودرو بر اساس نوع متریال و متراژ مد نظر شما تعیین میشود برای برآورد قیمت سقف پارکینگ ویلایی با قزوین پوشش تماس بگیرید .

091929265437

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟