قیمت سقف شیروانی چقدر است

قیمت سقف شیروانی

قیمت سقف شیروانی
در کل قیمت سقف شیروانی را معمولاً ۱۰ الی ۱۲ کیلوگرم پروفیل و ۵ کیلوگرم ورق شیروانی سربندی به قیمت روز محاسبه می‌کنیم. این عمده هزینه اجرای سقف شیروانی است و در کنار این تعداد ۴ عدد پیچ شیروانی برای هر مترمربع و توری و پشم‌شیشه و سایر موارد مصرفی را باید لحاظ کرد. البته هزینه اجرت نصب را هم باید به این مبلغ اضافه کنید که بستگی به محل کار ونوع متریال و طرح سقف شیروانی متفاوت است.

انواع طرح های سقف شیروانی

قیمت سقف شیروانی
سقف های شیروانی یک گزینه بام محبوب برای بسیاری از املاک هستند، با گزینه های مختلف طراحی برای انتخاب. انتخاب سقف مناسب برای ملک شما هم از نظر زیبایی شناسی و هم از نظر عملکرد مهم است، بنابراین ما راهنمای انواع مختلف طرح های سقف شیروانی را در اینجا گردآوری کرده است

لازم به ذکراست که نوع متریال استفاده شده در اجرای سقف یکی از مهم ترین دلیل برای قیمت سقف شیروانی می باشد.

به طور مثال اجرای سقف شیروانی با پوشش شینگل  به نسبت اجرای سقف شیروانی با پوشش سفال گرانتر وهزینه بالاتری در قیمت سقف شیروانی دارد.

سقف شیروانی چیست؟

سقف شیروانی یک نوع سقف رایج است که برای بسیاری از طرح های ساختمانی استفاده می شود. دارای دو ضلع شیبدار است که به هم می رسند و یک برآمدگی را تشکیل می دهند و به راحتی با شکل مثلثی شکل گرفته در هر دو انتها قابل تشخیص است. سقف های شیروانی یک طرح ایده آل برای مناطقی با شرایط آب و هوایی سرد هستند، زیرا می توانند به راحتی آب و برف بریزند، اما اگر قاب ها پشتیبانی کافی نداشته باشند، می توانند در مناطق با باد شدید مشکل ساز شوند.

سقف های شیروانی نیز گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال افزایش فضای سر در تبدیل زیر شیروانی و تهویه بهتر اتاق زیر شیروانی هستند. انواع مختلفی از سقف شیروانی استاندارد وجود دارد، از جمله:

سقف شیروانی باپوشش سفال

سقف شیروانی باپوشش ورق طرح سفال

سقف شیروانی با پوشش اندوویلا

سقف شیروانی باپوشش شینگل

 

نحوه محاسبه قیمت سقف شیروانی:

با سلام خدمت شما عزیزان و تشکر اینکه از ازسایت قزوین پوشش بازدید می‌کنید. متراژ سقف شیروانی با نما و لمبه دامپا دور کار معمولاً بین ۲ تا ۲.۵ برابر متراژ زیربنای ساختمان محاسبه می‌شود. یعنی اگر زیربنای ساختمان شما ۱۰۰ مترمربع باشد، متراژ کار سقف شیروانی شما ۲۰۰ مترمربع محاسبه می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟