اجرای آلاچیق باغی توسط کادراجرایی قزوین پوشش

اجرای آلاچیق باغی

اجرای آلاچیق باغی سازه ای است که در فضاهای باز نظیر باغ و ویلا و روف گاردن و … مورد استفاده قرار می گیرد و این سازه اغلب چهار طرفش باز می باشد و شما می توانید دکوراسیونی زیبا و کاربردی را برای آن طراحی کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های آلاچیق باغی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

اجرای آلاچیق باغی با استفاده از مواد و متریال گوناگونی ساخته می‌شوند که هر کدام از آنها ضمن داشتن ظاهری متفاوت برای محیطی منحصر به فرد مناسب خواهند بود. پیش از انتخاب و اجرای آلاچیق باغی خود حتما فضا و شرایط آب و هوایی منطقه را در نظر بگیرید تا مناسب‌ترین مدل آن را انتخاب نمایید تا علاوه‌بر زیبایی، آسایش و راحتی شما و خانواده‌تان نیز فراهم شود.

انواع اجرای آلاچیق باغی

آلاچیق فلزی:

آلاچیق‌های فلزی نسبت به آلاچیق‌های چوبی از سازگاری و تطبیق‌پذیری کمتری با محیط اطراف خود برخوردار هستند. اما این نوع آلاچیق دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل مختلف بوده و به سختی تغییر شکل می‌دهد. از طرفی طراحی ظاهری آلاچیق‌های فلزی بسیار زیبا و جذاب است.

 

آلاچیق چوبی:

آلاچیق‌های چوبی از مزایای دیگر سازه‌های چوبی بهره‌مند هستند. آلاچیق چوبی دارای ظاهری کلاسیک بوده و مطابق محیط اطراف و سلیقه شما می‌توانند رنگ آمیزی شوند. اما آلاچیق‌های چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. زیرا که وجود شرایط آب و هوایی مختلف و قرار گرفتن بدنه آلاچیق در برابر هوا می‌تواند سبب پوسیده شدن، پیچیدگی و یا ترک خوردن چوب آن شود.

 

برای اجرای آلاچیق باغی از متریال های مختلف نظیر فلز و سنگ و سیمان و چوب و … استفاده می شود و  ساخت کلبه چوبی و آلاچیق سیمانی و ساخت آلاچیق فلزی را می توان از پرطرفدارترین نوع آلاچیق ها محسوب کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟