ساخت سوله در قزوین توسط قزوین پوشش

ساخت سوله در قزوین

ساخت سوله در قزوین

برای یادگیری نحوه درست ساختن  ساخت سوله در قزوین  با دستان خود، باید چند دستورالعمل را برای انجام این کار سخت مطالعه کنید. بلافاصله باید توجه داشت که انواع مختلفی از سقف ها وجود دارد که هر کدام دارای طرح دستگاه خاص خود هستند و نیاز به رویکرد خاصی دارند. علاوه بر این، انتخاب نوع سقف بستگی به هدف ساختمانی دارد که توسط آن پوشش داده می شود.

عناصر سقفی که به درستی نصب شده اند نه تنها می توانند از خانه در برابر بارش محافظت کنند، بلکه گرمای گرانبها را در زمستان در داخل ساختمان نیز حفظ کنند. بنابراین، یک سقف خوش ساخت و عایق کاری کمتر از دیوارهای گرم قابل اعتماد نیست

انواع سقف همانطور که در بالا ذکر شد، انواع مختلفی از سقف وجود دارد. هنگام انتخاب یک گزینه مناسب برای یک ساختمان خاص، ارزش دارد که برخی از آنها را در نظر بگیرید تا بدانید آنها چه هستند.

اسکلت سقف سوله شما آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. اگر شما مانند بسیاری از افرادی هستید که سعی در ساخت سوله دارند، احتمالاً ایده خوبی در مورد نحوه انجام هر کاری عاقلانه دارید.

قاب بندی کف، قاب بندی دیوارها و ساخت درب شما چندان دشوار نیست.

اما در مورد ساخت سقف سوله چطور؟ در دنیا چگونه می‌توانید زوایای خرپا یا خرپایی راکشف کنید.

آیا باید «قاب بچسبانید» یا «خرپا» بسازید؟ کدام ساده تر است و کدام محکم ترین خواهد.

ساخت سوله در قزوینساخت سوله در قزوین با خرپا

من در تمام سال‌های ساخت سوله در قزوین متوجه شده‌ام که استفاده از خرپاهای از پیش ساخته شده بسیار آسان‌تر و ساده‌تر از ساختن سقف سوله‌ای با تخته پشته است، به خصوص اگر خودتان سوله‌های بیرونی خود را می‌سازید. بیشتر کارهای مونتاژ را می توان روی زمین انجام داد!

در واقع می‌توانید روی کف سوله یا هر طبقه باز که فضای کافی دارد، یک جک بسازید. یک خرپا بسازید، بررسی کنید که مناسب است، و اگر درست شد، خوب هستید که با بقیه خرپاها بروید. شما می توانید همه آنها را درست مانند مورد اول بسازید و همه آنها یکسان خواهند بود.

ساخت سبک شیروانی ساده ترین است، اما فضای ذخیره سازی بسیار کمی در اتاق زیر شیروانی ارائه می دهد.
مگر اینکه در خرپاها یا تیرهای خود زمینی بسیار شیب دار داشته باشید. سپس فضای ذخیره سازی بیشتری خواهید داشت.

با این حال، هر چه زمین شیب دارتر باشد، قرار دادن زونا سخت تر است! با این حال، یکی از ملاحظات بسیار مهم در مورد هر سقف سوله، ساخت سقفی با a بسیار کم است

من به سختی یاد گرفتم که وقتی در حال ساخت سوله 

خود هستید و می خواهید آن را شیب دار کنید، نمی توانید سطح سقفی کمتر از 3/12 داشته باشید.

روابط طوفان

بسیاری از شهرستان‌های محلی در سراسر کشور اکنون به استفاده از بند طوفان برای قاب‌بندی سقف خانه‌ها نیاز دارند، و سوله شما نیز تفاوتی ندارد. اگر بادهای شدید می تواند با بالا بردن خرپاهای خانه به سقف آسیب برساند، فکر کنید که با سوله چه می تواند بکند!

شما مشتریان محترم جهت ساخت سوله در قزوین وا در سطح کشور میتوانید  قزوین پوشش باتماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟