آب بندی دودکش سقف شیروانی توسط قزوین پوشش

آب بندی دودکش سقف شیروانی

روش آب بندی دودکش سقف شیروانی

این روش برای آب بندی لوله های دودکش خروجی از سقف شیروانی بوسیله ورق های گالوانیزه که بطور خاص خم و همپوشانی (اورلب) می کنند و برای هر لوله و سقف منحصر بفرد باید ساخته شود. بسته به اندازه لوله خروجی و شیب سقف این فلاشینگ ساخته می شود. در این روش حتی یک قطره چسب  و ماستیک هم استفاده نمی شود.

مزیت این نوع آب بندی دودکش سقف شیروانی در این است که تا زمانی که سقف شیروانی عمر می کند؛ دور لوله ها هم چون از همان جنس استفاده شده است آب بند می ماند. فلاشینگ و آببند های انواع آب بندی دودکش های سقف شیروانی آماده ارائه است. این محصول یک محصول مکمل است. برای آببندی کامل سقف های شیبدار از عایق رطوبتی مخصوص سقف شیب دار مدل دلتا، ساخت شرکت دورکن استفاده می شود. عایق های دلتا به صورت رول های پارچه ای ضد آب روی سقف شیبدار و زیر لایۀ نهایی که از جنس سفال، شینگل و … است، نصب می شوند. این عایق ها در لبۀ هر رول، دارای چسب می باشند که نصبِ آنها را آسان می سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای دود کش سقف شیروانی با قزوین پوشش تماس حاصل فرمایید.

این سیستم حفاظتی در انواع ابزارها و تکنیک های مختلف ساخته شده است. با این حال، مهم ترین ویژگی چشمک زن ساده است. باید ضد آب باشد

هنگامی که تیم ما برای بررسی یک دودکش نشتی بازدید می کند، چشمک زدن محل اتصال آن دودکش به خط سقف همیشه عاملی است که ما در نظر می گیریم.

دلیل اینکه ما این را مهمترین جنبه فلاش می دانیم این است که راه های مختلفی برای نصب آب بندی دودکش سقف شیروانی آن وجود دارد. سبک چشمک زن، نحوه استقرار و نوع مصالحی که برای تکمیل نصب استفاده می شود، بسته به نوع دودکش و سقف موجود متفاوت است.

سبک های فلاشینگ زدن برای آب بندی دودکش سقف شیروانی:

فلاشینگ را می توان به چند روش مختلف طراحی کرد.

شکل چشمک زن بیشتر به تکنسین و نوع دودکش بستگی دارد تا یک سبک قطعی که بهتر از سایرین کار می کند.
چشمک زدن ممکن است به دنبال یک اتصال ملات به طور مداوم باشد و ظاهری تمیز به چشمک زدن بدهد.
چشمک زدن ممکن است پایین بیاید تا مانند پله هایی باشد که از دودکش پایین می آیند.
در نهایت، یک روش محبوب، سبک مورب است که از میان ملات و آجر می لغزد.
حقیقت امر این است که همه این سبک ها در صورت نصب صحیح مفید هستند. چهار نوع اصلی چشمک زن وجود دارد که با دودکش بنایی کار می کند:

مرحله فلاشینگ

استپ فلاشینگ فلاشی است که در شینگل گنجانده شده است. بسته به نوع سقف و شیب آن، می توان آن را از مواد مختلفی ساخت.

در داخل سقف زونا، فلاشینگ به طرز ماهرانه ای در زونا یا مواد سقف بافته می شود تا از درز بین دودکش و سقف محافظت شود.

فلاشینگ  شمارنده

چشمک زن روی پله چشمک زن به موازات دودکش قرار می گیرد.

اگر سیستم ها یک دودکش بنایی هستند، چشمک زن باید به سیستم آسیاب شود تا اطمینان حاصل شود که اکثر آب نمی تواند از درز پیشخوان و پله چشمک زن عبور کند.

این روش سنتی و آزمایش شده با زمان چشمک زن، رفع نشتی را تضمین می کند. این روند گام به گام را دنبال کنید و می توانید نشت را برطرف کرده و  صرفه جویی کنید.

شما مشتریان محترم می توانید برای نصب و اب بندی دودکش سقف شیروانی با قزوین پوشش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟