مدل شیروانی حیاط اجراشده توسط قزوین پوشش

مدل شیروانی تراس

مدل شیروانی حیاط یکی از انواع مختلف سقف است که معمولا در مناطق مختلف با آب و هوای گوناگون و به صورت ویژه مناطق بارانی از این سقف‌های شیبدار استفاده می‌کنند. از بارزترین ویژگی‌های موجود این نوع سقف نسبت به دیگر سقف‌ها می‌توان به شیب‌دار بودن آن اشاره کرد. این ویژگی علاوه بر خاصیت مقابله با نم زدگی سقف زیبایی‌های خاص خود را نیز دارد. شاید در نظر اول گمان کنید این سقف‌ها انواع گوناگون و متنوعی ندارد، بلکه باید گفت سقف‌های شیبدار در انواع و سبک‌ها و حتی جنس‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. اگر علاقه‌مند هستید در مورد این سقف‌ها بیشتر بدانید، حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید. ما در این مقاله در مورد انواع سقف شیروانی صحبت خواهیم کرد.

سقف شیروانی چیست؟


یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب سقف‌های شیب‌دار نوع آب و هوا و شرایط زیست محیطی است. معمولا کاربرد این نوع از سقف‌ها نسبت به سقف‌های مسطح متفاوت‌تر بوده و از آن برای خانه‌هایی با طراحی‌های خاص استفاده می‌شود. معمولا از این سقف‌ها تحت عنوان سقف شیب‌دار هم نیز یاد می‌شود. علت این نام‌گذاری می‌تواند به شکل این سقف‌ها و کاربرد آن‌ها اشاره داشته باشد. همان‌گونه که عنوان شد مهم‌ترین نکته‌ای که در ساخت سقف شیبدار به آن توجه می‌گردد، نوع آب و هوا است که در آب و هواهای بارانی از این سقف‌ها بیشتر استفاده می‌کنند.

سقف شیروانی

کاربرد این سقف‌ها را نمی‌توان تنها به مناطق بارانی اختصاص داد بلکه تنوع بالا، طراحی خاص و زیبایی منحصر به فرد آن‌ها باعث شده در انواع مختلف آب و هوا هم از این نوع سقف‌ها استفاده شود، معمولا این سقف‌ها نقش بسیار زیادی در کاهش مصرف انرژی و بهینه‌سازی مصرف آن تاثیرات مفید و مثبت بسیار زیادی را نیز دارند.

از این سقف‌ها می‌توان به عنوان بهترین عایق نگهدارنده انرژی‌های مختلف و حرارت یاد کرد. از این ویژگی به عنوان یک خاصیت منحصر به فرد و خاص نسبت به انواع سقف‌های گنبدی شکل، مسطح و منحنی نام برد.

انواع سقف مدل شیروانی حیاط را بشناسید!


معمولا سقف‌های شیب‌دار را بر اساس عوامل مختلفی نظیر مصالح به کار رفته در ساخت سقف، طراحی مورد استفاده در انواع ساختمان‌های مختلف طبقه‌بندی می‌نمایند‌ یکی از دلایل اصلی دسته‌بندی این سقف‌ها متریال یا همان مواد استفاده شده در ساخت سقف‌های شیب‌دار و نحوه اجرای سقف است، در ادامه به معرفی انواع سقف شیروانی خواهیم پرداخت.

سقف شیروانی مدرن


معمولا از سقف شیروانی مدرن در ساخت انواع ساختمان‌های ویلایی استفاده می‌کنند. این نوع سقف‌ها با تکنیک‌های به روز دکوراسیون و طراحی‌های داخلی و خارجی در ساختمان هماهنگ شده‌اند.

سقف شیبدار فلزی


این نوع سقف دارای ویژگی‌های خاصی است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به مقاوم بودن آن در مقابل تمام شرایط مختلف آب و هوایی و سبک بودن آن و قابلیت نصب بسیار آسان آن یاد کرد. جنس ورقه‌هایی که در ساخت این نوع از سقف‌ها به کار می‌گیرند از فلز آلومینیوم، استیل و روی بوده است که همه این فلز‌ها قابل بازیافت بوده‌اند، در کنار تمام مزیت‌های نام برده شده در این نوع از سقف شیروانی معایبی نیز وجود دارد که محدود بودن تنوع مدل و ظاهر این سقف‌ها، تغییر شکل ظاهری آن ها در گذر زمان از جمله این معایب هستند.

سقف شیروانی چهار بر


نام دیگر این نوع از سقف‌ها که طرح و مدل خاص خود را دارند سقف فرانسوی است. طراحی ویژه آن شامل ۴ پانل بوده که میزان شیب دو پانل آن دو برابر شیب دو پانل دیگر بوده است. زمانی که این پانل‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و به هم می‌پیوندند شیب بسیار ملایمی را در سقف ایجاد می‌کنند. از مزایای این سقف که کاربرد آن را بسیار بیشتر کرده فضای بزرگ و جادار زیر شیروانی است. در این نوع طراحی امکان گسترش ساختمان در آینده نیز وجود دارد. یکی از معایب این نوع سقف مقاومت آن در مقابل بارش شدید برف است و با یک بارش سنگین برف آسیب می‌بیند.

سقف شیبدار تک بر


در ساخت این نوع سقف تنها از یک ضلع شیبدار استفاده شده است که این پانل شیبدار بر روی یک دیوار بلند ساخته شده و به آن متصل بوده، اگر بخواهیم به طور دقیق تر شکل این نوع سقف را توصیف کنیم باید بگوییم که مشابه یک سقف شیروانی که به دو زاویه ۴۵ درجه تقسیم شده می‌باشد که معمولا موارد کاربرد آن مربوط به انواع تراس‌ها و آلونک‌ها است. مزایای متعدد این ندع سقف کاربرد آن را بسیار زیاد کرده است که از جمله آن می‌توان به استفاده از مصالح ساختمانی کمتر در ساخت آن، سریع‌تر سرازیر شدن برف و باران از روی آن و در انتها داشتن زیبایی ظاهری بالا اشاره کرد، از معایب این سقف استقامت پایین آن است که به همین علت در مناطق طوفان خیز از این نوع سقف است.

سقف شیروانی چوبی


از اولین نوع سقف‌های شیروانی می‌توان به سقف شیبدار چوبی اشاره کرد. در گذشته موارد استفاده از این نوع سقف بسیار زیاد بوده است. این امر نشان‌دهنده در دسترس بودن مصالحی نظیر چوب بوده. امروزه این نوع سقف را با انواع روکش‌های چوبی مقاوم در برابر آتش می‌سازند که اهمیت این نوع سقف‌ را بیشتر کرده‌اند. از ویژگی‌های خاص این سقف به ایجاد حس نوستالژی آن می‌توان اشاره کرد. از معایب آن داشتن مقاومت بسیار کم در مقابل تغییرات آب و هوایی و ایجاد تغییرات ظاهری در آن با گذشت زمان است.

سقف‌ شیروانی چند بر


از ویژگی‌های بارز این نوع سقف داشتن اضلاع تشکیل‌دهنده با شیب یکسان در تمامی جهات ساختمان گسترده شده‌اند، معمولا در مرکز این نوع سقف‌ها قسمتی تحت عنوان تاج سقف وجود دارد که بخش‌های شیب دار در این قسمت به یکدیگر متصل شده‌اند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع سقف‌ها داشتن مقاومت بسیار بالای آن است که این نوع سقف‌ها در انواع مختلف ساده، نصفه و متقاطع ساخته می‌شوند.

سقف شیروانی سنگی


اگر به این نوع سقف‌ها در سطح شهر دقت کرده باشید، شاهد تنوع بسیار بالای رنگ و طرح در آن هستید. این امر به دلیل استفاده از سنگ‌های متنوع در ساخت این نوع سقف‌ها است. علت استفاده از سنگ در ساخت این سقف‌ها، مقاومت بسیار زیاد آن‌ها در مقابل انواع حوادث نظیر آتش سوزی و تغییرات آب و هوایی است. ساخت این نوع از سقف‌ها هزینه مالی بسیار زیادی را دارد. به همین دلیل معمولا استفاده از آن بسیار کمتر از انواع دیگر سقف‌های شیروانی بوده است.

سقف شیروانی ترکیبی


استفاده از این نوع سقف نسبت به دیگر انواع سقف‌های شیبدار عمر کمتری دارد و جدیدتر است. جنس این نوع سقف شامل انواع لاستیکی، پلیمری و پلاستیکی است. به این سبک از سقف‌ها با ترکیبات نام برده سقف شیبدار ترکیبی می‌گویند. تنوع بالای طرح و رنگ، داشتن وزن سبک و همچنین دارا بودن قابلیت اجرای بسیار ساده از مزیت‌های این نوع از سقف‌های شیبدار بوده است.

سقف شیروانی تایلی


علت نام‌گذاری این نوع سقف شیبدار به دلیل جنس مواد به کارگرفته شده در ساخت آن است که معمولا این سقف‌ها را از تایل و سفال می‌سازند. از ویژکی‌های این سقف‌ها داشتن اصالت و ظرافت خاص در طراحی و ساخت آن‌ها است. این سقف‌ها با داشتن زیبایی خاص باز هم کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. علت این امر داشتن نصب تخصصی و سخت این نوع سقف‌ها است. مواد و مصالح به کار گرفته در ساخت این سقف‌ها به راحتی می‌شکنند و بسیار حساس هستند به همین علت از این سقف‌ها کم‌تر استفاده می‌شود.

انواع سقف شیروانی مدرن


این روزها از انواع سقف شیروانی مدرن برای سازه ‌های مختلفی با کاربری‌ های متفاوت مانند ویلا ها، آلاچیق‌ ها، مجتمع های ورزشی و تفریحی، کانکس ‌های استقرار پلیس شهری و بین راهی، اسطبل ‌ها و خانه‌ های مسکونی استفاده می شود. کاربرد انواع سقف شیروانی مدرن به جهت زیبایی خاصی که به سازه می ‌بخشد، بسیار رایج و مرسوم شده است.

با این مقدمه انواع مدل شیروانی حیاط عبارتند از :

سقف شیروانی سنگریزه ‌ای


که با نام ‌های سقف تایل سنگدانه ای و تایل کینگستون هم معروف است، یکی از بهترین نمونه‌ های اجرای سقف شیروانی مدرن می باشد. قالب‌ ریزی نامنظم به همراه طرح‌ های برجسته مات، ظاهری شکیل و مدرن به سازه می ‌دهد و مقاومت و استحکام بسیار بالایی به آن می‌ بخشد. اجرای این سقف از نظر اقتصادی هم بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است.

سقف شیروانی شینگل


این نوع سقف با استفاده از نوعی قیر فرآوری شده به همراه مشتقات نفتی مانند سیلیس اجرا می ‌شود. سقف شیروانی شینگل به دلیل استحکام، کیفیت و ماندگاری بالایی که دارد به نام سقف شیروانی شینگل آسفالتی معروف است.

سقف شیروانی سفالی
پوشش شیروانی طرح سفال
سقف شیروانی آندوویلا

آندوویلا نوعی ورق از جنس مواد طبیعی است که توسط شرکت آندولین فرانسه و تحت استاندارد اروپا ساخته و روانه بازار شده است.

پوشش شیروانی ذوزنقه ای
سقف شیروانی آکروتایل یا PVC
سقف شیروانی روف تایل

پوشش شیبدار مدرن



سقف شیبدار مدرن نیز نمونه دیگری از سازه های سقف تمیز، ساده و کاربردی است. یکی از مزایای سقف شیبدار مدرن توانایی آن در ارائه سقف هایی با ارتفاع بالاتر و پنجره هایی در امتداد قسمت بالای سقف است. این امر باعث می شود نور طبیعی بیشتری وارد فضا شود، نمای ساختمان پیشرفته تر به نظر برسد و پر حجم تر باشد.

شیب سقف های شیبدار را می توان طوری طراحی کرد که در تابستان مانع از تابش مستقیم خورشید شود. ولی اجازه دهد در زمستان خانه گرم تری داشته باشیم.

فریم و عایق سقف های شیبدار مدرن مستقیم و شبیه به سقف های مسطح است. ولی این سقف ها شیب بسیار بیشتری را نسبت به سقف های قدیمی دارند. سقف های شیبدار آب را به یک طرف می ریزند و توانایی جمع آوری آسان و ذخیره و تخلیه آب باران را دارند.

طراحی سقف های شیروانی تمام ویژگی های مدرن بودن از قبیل پشت بام های زیر زمینی، زیبایی شناسی های مختلف و مانند آن را به خود اختصاص داده است. طراحی سقف شیروانی به گونه ای است که سطح کف قابل استفاده می باشد.

در عین حال هم نور روزانه طبیعی که وارد فضا می شود، افزایش یافته است. قاب بندی و عایق کاری در سقف شیروانی معمولاً از یک یا چند تیرچه شیب دار یا خرپای چوبی تشکیل می شود.

انواع سقف شیبدار


انواع سقف شیروانی از سبک ‌های مختلف ساخت سقف ساختمان برای مناطق مختلف آب و هوایی به وجود ‌‌آمده است. با این حساب انواع سقف شیبدار عبارتند از:

سقف شیروانی مدرن


هماهنگ با تکنیک ‌های روز دکوراسیون و طراحی خارجی و داخلی ساختمان است و در ساختمان ‌های ویلایی کاربرد فراوانی دارد.

سقف شیبدار فلزی


سقف شیبدار فلزی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و بسیار سبک است و قابلیت نصب راحتی دارد. ورقه‌ های این نوع سقف شیبدار از جنس آلومینیوم و روی و استیل می باشد و قابلیت بازیافت دارد. از معایب آن می ‌توان به تغییر شکل ظاهری آن در طول زمان و تنوع کم مدل و ظاهر آن اشاره نمود.

سقف شیبدار تک بر


این سقف تنها یک ضلع داشته و پانل شیبداری که به یک دیوار بلند متصل شده است. آن را می‌ توان به یک سقف شیروانی که از وسط به دو زاویه 45 درجه تقسیم شده تشبیه کرد. این نوع سقف بیشتر برای تراس و آلونک استفاده می شود.

تاج شیروانی


تاج شیروانی یا فلاشینگ تاج به پوششی گفته می شود که مورد خم کاری واقع شده و از آن به عنوان پوششی برای مقطع های خاص سقف شیروانی استفاده می شود. از تاج شیروانی استفاده می کنند تا انتهای سقف ها را پوشش دهند.

استفاده از این نوع از تاج باعث زیبا سازی نمای سازه شما می شود. در بالا ترین نقطه ای که ساندویچ پانل های سقفی واقع شده اند، می توان از از این نوع تاج شیروانی استفاده کرد. به طور معمول سقف هایی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند که دو شیب داشته باشند.

مزایای استفاده از تاج شیروانی در سقف آن عبارت است از حفاظت از سازه ساختمان در برابر باد و طوفان های سهمگین، همچنین حفاظت از آن در برابر جدا شدن ورقه های شیروانی از نمای سازه در مواقع بروز باد، به علاوه نمای خیره کننده ای را در شیروانی ساختمان های مسکونی یا ویلا ها ایجاد می کند.

علاوه بر آن تاج شیروانی آب بندی را برای سازه انجام می دهد یا همان تعیین مسیر برای آب باران را به منظور جلوگیری از نفوذ آب به سازه انجام می دهد و علاوه بر آن خرپای شیروانی را به زیبایی پنهان می کند.

سقف شیروانی فرانسوی


سقف شیروانی فرانسوی نوعی سقف شیروانی چهار شیب است که جلوه ای زیبا به ظاهر بنا می بخشد. همان طور که از نام این سقف چهاربر فرانسوی مشخص است، این سقف از چهار زاویه تشکیل شده است که هر کدام از این زاویه ها خود دارای یک سقف جداگانه هستند. این سقف با عنوان های مختلفی مثل سقف شیروانی فرانسوی یا سقف لبه دار نیز شناخته شده اند.

این گونه سقف ها خود دارای یک اتاق زیر شیروانی می باشند که سقف آن کوتاه است و شیب بالایی سقف شیروانی فرانسوی قابل مشاهده نمی باشد. این سقف برای ساختمان های مدرن و امروزی مناسب است و بسیار بیشتر از تصور عموم مردم مورد استفاده قرار می گیرد.

سقف شیروانی فرانسوی با دارا بودن یک فضای اضافه برای نگه داری وسایل مختلف و اضافی می تواند بسیار کاربردی عمل کند. این سقف امروزه در انواع سایز و رنگ و مقاومت تولید شده و روانه بازار می گردد.

سقف شیروانی چهار شیب برای خانه ها و منازلی با فضای بیشتر و بزرگتر مناسب تر عمل می کند. با استفاده از سقف های شیروانی چهار شیب یا همان سقف شیروانی فرانسوی شما این امکان را پیدا می کنید که در سال های آینده قسمت های مختلفی را به فضای خانه خود اضافه کنید.

مدل شیروانی حیاط


از ویژگی ‌های مدلهای سقف شیروانی ساده می ‌توان به طراحی ساده و کلاسیک، استحکام و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و قابلیت تعمیر و تغییر ساده اشاره نمود. امروزه نیز در برخی ساختمان‌ ها، سقف های شیروانی ساده هنوز کاربرد دارد.

مدلهای سقف شیروانی ساده عبارت است از :

سقف شیبدار یک طرفه


مناسب برای تراس ها و بالکن ها می باشد.

سقف شیروانی فلزی
پوشش شیبدار مدرن با نمای شیشه ای
اگر تمایل دارید خانه ای آفتاب گیر داشته باشید یا قسمتی را در منزل یا ویلای خود به یک پاسیوی گلخانه ای اختصاص دهید می توانید سقف آن را با نمای شیشه ای کار کنید.

سقف شیروانی دو طرفه


پوشش شیبدار شینگل مدرن و لاکچری
سقف شیروانی ساده یا سنتی
سقفهای شیروانی ساده یا همان سقف شیروانی سنتی، شیوه ‌ای سنتی و رایج در ساخت و ساز قدیمی است. این نوع سقف از چوب یا سفال ساخته شده و به صورت مستطیل یا مربع شکل است. در این سقف ها، قسمت ‌های چوبی سطح داخلی سقف را تشکیل می ‌دهد و برای محکم شدن و بسته شدن فضای بین این قسمت‌ ها، از سفال یا مواد دیگر استفاده می ‌شود.

انواع سقف شیروانی ویلا


انواع سقف شیروانی ویلا از گذشته تا به حال کاربرد داشته اند. شیب آن ها می تواند کم و یا زیاد باشد که کمترین آن 15 درجه است و بیشترین شیب مربوط به زاویه 70 درجه است که این مورد بستگی به سلیقه فرد دارد. انواع سقف شیروانی ویلا عبارتند از ورق شیروانی، یوبوت، تیر دال و بسیاری مدل های دیگر که تا این جای بحث از آن یاد شده است.

اما انواع مدل شیروانی حیاط از لحاظ متریال ساخت آن عبارتند از :

سقف شیروانی گالوانیزه: این مورد باورق گالوانیزه اجرا می شود که علاوه بر وزن سبک ارزان قیمت نیز هست.
سقف سفالی: از گذشته تا به حال استفاده می شده است. سفال قیمت بالایی داشته و با استفاده از آن می توان یک سبک‌ قدیمی به سازه داد.
پوشش شیروانی با سنگ لوح: ویژگی منحصر به فرد این سنگ ها مقاومت بالای آن است.
سقف شیروانی چوبی: استفاده از چوب برای سقف های شیبدار در گذشته هم رایج بوده و هم پرطرفدار، اما امروز محبوبیت سابق خود را از دست داده است.
سقف های کامپوزیتی: انواع و رنگ ‌های مختلفی دارد و نسبت به سایر مدل ها هزینه کمتری دارد. قابلیت نصب آسانی نیز دارد.
سقف آندولین: مقاومت بالایی داشته و در نتیجه طول عمر آن نیز بیشتر است.
سقف بتنی : شباهت زیادی از نظر ظاهری به تایل های سفالی دارد. همچنین مقاومت قابل توجهی داشته اما تفاوت عمده آن با سفال در ارزان بودن قیمت آن است.

نمای شیروانی جلوی ساختمان


نمای شیروانی جلوی ساختمان دو وظیفه اصلی را بر عهده دارد. اول آن که نمای شیروانی جلوی ساختمان مانعی است که فضای داخلی ساختمان را از محیط خارجی جدا می کند.

دوم آن که بیش از هر جزء دیگر، نمای ساختمان را می سازد و پیشانی ساختمان با کارایی بالا را می توان به عنوان محفظه بیرونی تعریف کرد که از کمترین انرژی ممکن برای حفظ محیط داخلی استفاده می کند و باعث ارتقای سلامت و رفاه ساکنان ساختمان می شود.

این بدان مفهوم است که نمای شیروانی جلوی ساختمان با عملکرد بالا صرفاً مانعی بین داخل و خارج نیستند. بلکه سیستم های ساختمانی است که با واکنش فعالانه به محیط های خارجی ساختمان فضا های راحتی ایجاد می کند و مصرف انرژی ساختمان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

نکته دوم در مورد اهمیت نمای مدل شیروانی حیاط این است که مانند یک مانع عمل می کند و در تعیین جریان هوا و نور طبیعی به ساختمان نقش دارد. این نما باید به شرایط محیطی ضروری پاسخگو باشد و اگر ساختمان در منطقه ای ساخته می شود که شرایط آب و هوایی سخت و طوفان را تجربه می کند با داشتن یک پیشانی ساختمان مستحکم می توان به ساختمان کمک کرد که دست نخورده باقی بماند.

چند مدل شیروانی حیاط توسط تیم قزوین پوشش را مشاهده کنید.


سقف شیروانی دو شیب اولین مدل شیروانی حیاط است که بسیار رایج می باشد. جالب است بدانید که در طراحی مدل شیروانی بالکن و رنگ تایل های آن بیشتر گرایش به سمت رنگ های تیره است و نمونه هایی مانند خاکستری و قهوه ای سوخته را می توان در این سقف ها به کار برد.

علاوه بر آن، در بالکن های مدرن از سقف های شیشه ای نیز به عنوان حفاظ استفاده می شود که دارای انواع مختلف تاشو و ریلی و مانند آن نیز بهره می برند.

از طرفی دیگر در مناطق سردسیری به دلیل بارش زیاد برف و تجمع آن روی سقف شیروانی بالکن، همواره سازه با مشکل تحمل بار مواجه می شود. به همین دلیل در مناطق سردسیر و پر باران اغلب این سقف ها به صورت شیروانی ساخته می شود.

از سوی دیگر با توجه به طرح های مختلف سقف شیروانی فضای جدیدی زیر بالکن ایجاد می شود که می توان از آن استفاده های مختلفی کرد. حتی می توان برای پوشش انواع شیروانی بالکن خود از تایل سنگریزه یا ورق طرح سفال استفاده کرد.

در هر صورت برای اجرای انواع مدل شیروانی حیاط می توانید از کارشناسان زبده و کار آزموده بازرگانی نجومی کمک بگیرید.

سقف شیروانی یک طرف شیب


اخیراً به دلیل توجه به معماری مدرن استفاده از سقف شیروانی یک طرف شیب بیش از پیش رونق گرفته است. غالب سقف شیروانی ویلایی با این طراحی دارای شیب تند هستند. سقف شیروانی یک طرف شیب جزء طرح های سقف شیروانی ساده است و همچنین می توان در یک ساختمان از یک یا تعداد بیشتری سقف با شیب های یک طرفه استفاده کرد.

اما نکته حائز اهمیت آن است که این سبک از طراحی برای مناطقی که دارای وزش باد های شدید است، مناسب نمی باشد. اما سهولت نصب، پرتی کار پایین تر و نیاز به مصالح کمتراز مزایای آن است. حداقل شیب مجاز در سقف های تک شیب یا یک طرفه 15درصد و حداکثر 45 درصد است.

استفاده از این سبک طراحی در شرایطی که سه طرف ساختمان با املاک جانبی، دیوار مشترک داشته باشد و یا سطح روی شیروانی ساده تک شیب یا دو شیب نیاز به استفاده و رسیدگی دائمی داشته باشد، توصیه می شود.

جالب است بدانید که انواع متریال مدل شیروانی حیاط بر روی سقف تک شیب قابل اجرا می باشد. نظر به این که درصد شیب استاندارد بعضی متریال، مانند سفال، طرح سفال، شینگل و تایل سنگ ریزه بالای 25 درصد است، در سقف های یک طرفه با شیب پایین تر از 25 درصد، ورق های ساندویچ پانل، روف پانل و ورق های شیروانی قابل استفاده هستند. اما در صورتی که شیب بالاتر از 25% باشد، محدودیتی در انتخاب متریال نیست.

سخن پایانی


مدل شیروانی حیاط و یا به عبارتی دیگر سقف‌های شیب‌دار به دلیل خاص بودن، رنگ و لعاب داشتن و داشتن زیبایی طرفداران بیشتری در میان ویلاسازان دارند. این سبک از سقف‌ها دارای انواع و مدل‌های گوناگونی هستند که با توجه به نوع کاربری و آب و هوای منطقه موارد استفاده خاص خود را نیز دارند. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر، خرید و یا مشاوره در این خصوص هستید با شماره‌ موجود درسایت قزوین پوشش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟