سقف شیبدار مدرن اجرا شده توسط قزوین پوشش

سقف شیبدار مدرن

سقف شیبدار مدرن سقف یکی از اجزای مهم برای ساخت خانه است. عوامل محیطی قوی مانند باران، گرما و سرما را تحمل می کند. پشت بام ها پناهگاهی هستند که یک خانه نشان می دهد.

بسته به شکل کلی آنها، سقف ها را می توان به دو دسته غالب طبقه بندی کرد. یکی سقف مسطح و دیگری سقف شیبدار. سقف های مسطح در ساختمان های تجاری رایج هستند و در مقایسه با سقف های شیبدار به راحتی ساخته می شوند.

سقف های شیب دار یک ویژگی مشترک برای املاک مسکونی است. آنها همچنین اجازه نمی دهند آب یا سایر کثیفی ها جمع شوند و به آنها اجازه می دهند به سادگی از بین بروند.

بارگیری (22)
خانه هایی با سقف شیبدارمدرن می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. تصاویر خانه بام شیبدار از سراسر جهان انواع سبک های سقف های شیب دار را نشان می دهد.

شیب سقف

مهمترین بخش هر ساخت و ساز سقف، شیب سقف است. شیب سقف را می توان به عنوان درجه شیب سقف فهمید.

این اساساً شیب سقف است. حتی سقف‌های مسطح نیز مفهوم شیب دار را دارند. از نظر فنی، شیب سقف به صورت 6/12، 6:12، 6 در 12 یا حتی 6 بر 12 بیان می شود.

برای درک نماد، مفهوم زمین را درک کنید. شیب سقف از نظر ریاضی به عنوان افزایش بیش از دویدن تعریف می شود.

زونا آسفالتی پرمصرف ترین مصالح سقف در کشور است. اما شرایط خاصی وجود دارد که نمی توان آنها را نصب کرد.

یکی از این موقعیت ها مربوط به شیب کم شیب سقف است. بنابراین، این سؤال پیش می‌آید: “حداقل شیب سقف برای زونا آسفالتی چقدر است؟”

برای بیش از 15سال، تیم قزوین پوشش به هزاران صاحب خانه دراقی نقاط ایران  کمک کرده است تا مواد سقف مناسبی را که متناسب با بودجه و موقعیت آنها باشد پیدا کنند. حالا می خواهیم همین کار را برای شما انجام دهیم.

سقف شیبدار مدرن با پوشش شینگل

سقف شیبدار مدرن

آنچه در مورد سقف شینگل باید بدانید

برای کسانی که می‌پرسند، “سقف شیبدار مدرن شینگل چیست؟” در اینجا پاسخ ساده است: این یک نصب سقف است که با شینگل اسفالتی پوشانده شده است. شینگل قطعات مسطح و مستطیلی شکل از آسفالت، کامپوزیت یا سایر مصالح سقفی هستند. آنها از پایه سقف به سمت بالا اعمال می شوند و اغلب با هم همپوشانی دارند تا پوشش کامل را فراهم کنند.

اما سقف شینگل چیزهای بیشتری از این تعریف اولیه وجود دارد. در زیر درباره ساخت و ساز و مزایای این مصالح سقفی رایج بیشتر بدانید.

در اینجا رایج ترین انواع شینگل سقفی که صاحبان خانه برای نصب روی خانه خود انتخاب می کنند آورده شده است:

سقف های آسفالتی شینگل، درست مانند آنچه در تصویر مشاهده کردید، تا حد زیادی رایج ترین نوع سقف در ایالات متحده است.

شاید بتوانید فوراً یک سقفشینگل را به تصویر بکشید، اما واقعاً چقدر در مورد این سبک سقف محبوب می دانید؟ اگر می خواهید فراتر از اصول اولیه سقف شینگل بروید – یک ایده عالی برای هر کسی که به دنبال تعویض سقف است – ادامه مطلب را بخوانید!

 

owens-corning-wide (2)

سقف شیبدار مدرن با شینگل

وقتی می خواهید سقف شیبدار مدرن خانه خود را با شینگل جدید جایگزین کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. یک سقف شینگل جدید یک سرمایه گذاری بزرگ است، بنابراین باید هزینه نصب برخی از انواع شینگل سقفی و همچنین طول عمری که می توانید از هر کدام از آنها انتظار داشته باشید را در نظر بگیرید.

شما باید مطمئن شوید که سقف جدید شما برای مدت زمانی که قصد دارید خانه خود را داشته باشید دوام خواهد داشت. میانگین طول عمر یک سقف آسفالت شینگل جدید 15 تا 20 سال است

برای پایان دادن به این مقاله، بهترین ماده سقف شیبدار مدرن را برای سقف های مسطح یا شیب کم یاد خواهید گرفت، زیرا شینگل یک گزینه نیست. و در پایان، راهنمای کامل تعویض سقف را دریافت خواهید کرد که تمام اطلاعاتی را که باید در مورد تعویض سقف بدانید، در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین سیستم سقف برای شیب کم یا سقف مسطح

سقف شیبدار مدرن
اکنون می‌دانید که نمی‌توانید شینگل آسفالتی را روی سقف‌های مسطح یا شیب کم نصب کنید. اما اگر می توانید از سقف شیبدار مدرن شینگل استفاده کنید، از چه موادی می توانید استفاده کنید؟

در زیر بهترین مواد سقف را برای سقف های مسطح یا شیب کم ارائه می دهیم.
سقف شیبدار. سقف یکی از اجزای مهم برای ساخت خانه است. عوامل محیطی قوی مانند باران، گرما و سرما را تحمل می کند. پشت بام ها پناهگاهی هستند که یک خانه نشان می دهد.

بسته به شکل کلی آنها، سقف ها را می توان به دو دسته غالب طبقه بندی کرد. یکی سقف مسطح و دیگری سقف شیبدار. سقف های مسطح در ساختمان های تجاری رایج هستند و در مقایسه با سقف های شیبدار به راحتی ساخته می شوند.

سقف های شیب دار یک ویژگی مشترک برای املاک مسکونی است. آنها همچنین اجازه نمی دهند آب یا سایر کثیفی ها جمع شوند و به آنها اجازه می دهند به سادگی از بین بروند.

انواع سقف شیبدار مدرن

سقف شیبدار مدرن با پوشش دکرا

سقف شیبدار مدرن باپوشش شینگل

سقف شیبدار مدرن باپوشش آندوویلا

سقف شیبدار مدرن باپوشش سفال

 

هم اکنون شمامشتریان محترم می توانید برای هرگونه پروژه سقف شیبدار مدرن ویا ساده با قزوین پوشش تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟