ساخت اتاق ارزان در باغ

ساخت اتاق ارزان در باغ

بسیاری از افراد به دنبال ساخت اتاق ارزان ارزان در باغ خود هستند که تهیه و ساخت کانکس ویلا ارزان و سقف شیروانی ارزان قیمت یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می آید؛ از این رو تیم اجرایی قزوین پوشش در زمینه طراحی و تولید کانکس های ویلایی در ابعاد و طرح های مختلف مشغول فعالیت هستند و به متقاضیان در داشتن یک سوئیت ویلایی لوکس با قیمت مناسب خدمات ارائه می دهند. در این کانکس ها کلیه امکانات خانه های سنتی و مدرن و ارزان در باغ قابل اجرا و نصب است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن با هزینه بسیار مقرون به صرفه، صاحب ویلا شوید.

اگر به دنبال تهیه و ساخت اتاق ارزان در باغ خود هستید، شرکت های سازنده بسیاری از قبیل گروه صنعتی قزوین پوشش با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا به شما در ساخت ویلا زیبا با قیمت مناسب کمک خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس ویلایی در انواع مختلف می توانید با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا شما را با کانکس های ویلایی و ویژگی های آن بیشتر آشنا کنیم؛ پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کانکس ویلا چیست؟

ارزان ترین سقف برای خانه


شاید بپرسید، چگونه با کانکس امکان ساخت ویلا وجود دارد؟ آیا چنین ویلاهایی امکانات و شرایط لازم برای زندگی را فراهم می کنند؟ در پاسخ به این سوالات باید گفت که کانکس ویلا در واقع نوعی سازه محسوب می شود که مانند سایر بناهای مسکونی است و کلیه امکانات زندگی در آن وجود دارد تا امنیت و راحتی را برای ساکنین به وجود آورد.

در ساخت کانکس های ویلایی مصالح به کار رفته با سایر خانه های معمول متفاوت است و امکان ساخت سازه کانکس در کارگاه به صورت پیش ساخته و سپس حمل و نصب در محل وجود دارد. استفاده از کانکس در ساخت ویلا به دلایلی چون هزینه مقرون به صرفه، نصب سریع و آسان، مقاومت در برابر زلزله و بلایای طبیعی و … بسیار رواج یافته است؛ از این رو در اکثر مناطق ییلاقی و جنگلی شاهد ساخت ویلا با کانکس های پیش ساخته هستیم.

اگر به دنبال یک اتاق ارزان و شیک با قیمت مناسب هستید، می توانید به کارشناسان قزوین پوشش مراجعه کنید و مشاوره های لازم را دریافت کنید و با توجه به شرایط منطقه و نیاز خود به طراحی و اجرای ویلا با کانکس اقدام نمایید.

کانکس های ویلایی چه امکاناتی دارند؟


کانکس هایی که در قالب ویلا طراحی و تولید می شوند، دارای کلیه امکانات اقامتی و زندگی هستند و در صورت رعایت استانداردهای طراحی و نظارتی، عمر مفید ۲۵ تا ۳۰ سال دارند و در صورت نگهداری مناسب، حتی عمر بیشتری خواهند داشت. به طور کلی از امکانات کانکس های ویلایی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق نشیمن و پذیرایی
اتاق خواب با کمد دیواری
سرویس بهداشتی و حمام
آشپزخانه با کابینت دیواری
سیستم های رطوبتی و حرارتی
شومینه
هود، سینک و آبگرمکن
گاز
و …

هزینه ساخت اتاق ارزان در باغ چقدر است؟


اگر به دنبال ساخت اتاق ارزان در باغ هستید، می توانید به شرکت های فعال در این زمینه از جمله گروه صنعتی قزوین پوشش مراجعه کنید تا بازدید از زمین و مشاوره لازم صورت پذیرد و متناسب با منطقه و نیاز شما به طراحی و ساخت کانکس اقدام شود. قیمت خرید کانکس ویلایی تحت تاثیر فاکتورهایی چون جنس مصالح، ابعاد، امکانات کانکس، نوع و شرایط محل قرارگیری، نوع نصب و اجرا، فاصله حمل و … تعیین می شود؛ بنابراین چنانچه به دنبال قیمت کانکس ویلایی هستید، با مراجعه به سایت در قسمت تماس با ما با کارشناسان قزوین پوشش در این حوزه ارتباط برقرار کنید تا از این موضوع آگاهی کسب نمایید.

یکی دیگر از ارزان ترین ساخت اتاق برای باغ سقف شیروانی ارزان قیمت می باشد.

ارزان ترین سقف شیروانی


شیروانی یکی از بهترین مدل های سقف جهان است و در این مقاله ارزان ترین سقف شیروانی را برایتان معرفی میکنیم . بیشتر در مناطق ساحلی و شرجی و برف و باران خیز ساخته میشود. برای ساخت سقف شیروانی انواع متریال موجود است. و هرکدام از آنها ویژگی های خاص و قیمت های متفاوت را دارند.

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی


انواع مصالح و متریال سقف شیروانی مثل ورق گالوانیزه ، pvc، شینگل ، دکرا، سفال، آندولین و آردواز و … و چندین نوع دیگر وجود دارند . هرکدام از متریال سقف شیروانی نیز چندین زیر دسته دارند . ارزانترین سقف شیروانی ورق شیروانی گالوانیزه است. ارزانترین ورق شیروانی گالوانیزه هم ورق سینوسی یا کرکره است.

قیمت سقف شیروانی


قیمت سقف شیروانی هم به مصالح مصرفی سقف و هم به نوع و مدل سقف شیروانی بستگی دارد. مثلا اگر هرکدام از پوشش های سقف شیروانی قیمت خاص خودش را دارد. هم مدل های اجرای سقف شیروانی هم قیمت خاص خودش را دارد. یعنی هرچه سقف طراحی ساده تری داشته باشد قیمت اجرت نصب سقف شیروانی هم کمتر است.

قیمت ورق های گالوانیزه شیروانی باهم تقریبا برابر است. تفاوت قیمت در نوع اجرا و خرپا و تیرریزی مصرفی مخصوص ورق هاست. سقف شیروانی فقط از ورق تشکیل نمیشود .سقف شیروانی طراحی و خرپا هم دارد . برای اجرای سقف شیروانی با ورق طرح سفال ، خرپا سازی و تیرریزی آهن بیشتری مصرف میشود. اجرت سقف شیروانی بیشتر میشود. برای سقف شیروانی با ورق سینوسی یا کرکره آهن کمتری مصرف میشود و عرض مفید ورق کرکره ای بیشتراست . هم پوشانی ورق و اورلب کمتر برای آببندی سقف شیروانی نیاز دارد. به همین دلیل ارزان ترین سقف شیروانی ورق کرکره یا سینوسی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟