لمبه سقف شیروانی

لمبه سقف شیروانی
نصب لمبه سقف توسط قزوین پوشش



چوب روسی (لمبه سقف شیروانی) یکی از مصالح ساختمانی است که به دلیل دوام و طول عمر بالا، رطوبت آن با حرارت و فشار (4 درصد) به حداقل می رسد. در طی این فرآیند صمغ چوب برداشته می شود و رنگ چوب تیره می شود. امروزه به صورت چوب قهوه ای رنگ در نمای ساختمان ها دیده می شود. در واقع چوب روسی نوعی چوب اشباع با دوام بالا است.

لمبه سقف

دوام
لمبه سقف شیروانی نیز به طور قابل توجهی به حمله حشرات و قارچ حساس است. با این حال، در برابر خمش، فشرده سازی و کشش بسیار مقاوم است و امکان استفاده از آن را برای کاربردهای پالاستیک فراهم می کند.

امکانات
همانطور که اغلب در مورد سایر گونه های مخروطی اتفاق می افتد، لمبه سقف شیروانی نیز یک ماده خوب برای کار است.، چسباندن و میخ زدن آسان را فراهم می کند، که اجازه می دهد آن را منحنی کنید یا مطابق میل خود با نتایج عالی کار کنید. در صورت رنگ شدن، به همان اندازه سریع خشک می شود و نتیجه بسیار شیک است.

بافت
چوب روسی متعلق به گروه چوب های سفید است. اندازه دانه بین وسط و ریز با رگبرگ مستقیم در نوسان است و گاه حداقل در گونه های ملی گره های کوچک و منزوی را نشان می دهد.

قیمت لمبه سقف

قیمت ورق چوب روسی با توجه به خشک بودن یا نبودن و کیفیت آن متغییر میباشد و به‌ دلیل نوسانات بازار بسیار متغیر است؛ در نتیجه توصیه میشود پیش از خرید حتما قیمت الوار مورد نظر خود را از چند مغازه چوب فروشی بپرسید تا خریدی مطمئن انجام دهید. شما میتوانید انواع چوب روس را با بهترین قیمت و کیفیت بالا از قزوین پوشش تولید کننده

انواع لمبه سقف

لمبه روسی
لمبه‌های روسی از چوب سوزنی‌برگان روسی مانند کاج ساخته می‌شوند. معمولا چوب‌های سوزنی‌برگ دوام بالایی نسبت به عوامل تخریب بیولوژیکی دارند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای ساخت لمبه هستند. سبک‌وزن و مقاوم هستند و معمولا با قید و اتصال کلیکی نصب می‌شوند. برای رنگ‌آمیزی لمبه‌های روسی نیز باید از کارشناسان مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

لمبه فلزی
از لمبه‌های فولادی و آلومینیومی نیز برای پوشش نما استفاده می‌شود. لمبه‌های فولادی دوام بیشتری در مقایسه با انواع چوبی خود دارند و از این لحاظ برتر هستند. در رنگ‌های مختلفی نیز موجود هستند. یکی از مهم‌ترین مشکلات این لمبه‌ها قیمت بالای آنها است.

لمبه چوبی
لمبه چوبی یکی از پرطرفدارترین لمبه‌های مورد استفاده در لمبه سقف شیروانی و نما است. هرچند، باید به مشکلاتی نظیر پوسیدگی و جذب آب هم توجه کنید. لمبه چوبی موقع نصب به شدت چشمگیر و زیباست و ظاهر و جذابیتی خارق‌العاده و روستایی را به خانه‌تان می‌بخشد و هیچ نوع لمبه‌ای توان رقابت با زیبایی آن را ندارد.

لمبه PVC
استفاده از پلاستیک‌ها و مواد یو ی وی سی با رشد روزافزونی همراه است. خواه روی پنجره‌ها و چه در درها، سقف‌ها و غیره، به هر جا نگاه کنید، پلاستیک‌ها را می‌بینید. پلاستیک‌ها بادوام و ارزان‌قیمت هستند. از پلاستیک یو پی وی سی برای ساخت لمبه استفاده می‌شود.

لمبه سقف شیروانی

کاربرد چوب روسی

امروزه ورق های چوب روسی دارای کاربرد فراوانی در صنعت هستند. در ادامه به معرفی انواع کاربرد ورقه چوب روس میپردازیم. کاربرد ورقه چوب روس عبارتند از:

قایق سازی
کمد و کابینت سازی
نمای چوبی و ترموود
کف پوش و دیوار پوش
کاغذسازی و الیاف سازی
ساختمان سازی و نرده کشی با ورق چوب روسی
دیوارهای کاذب و قالب بندی
انواع قرنیز، زهوار و نبشی
پالت سازی و زیر سازی سقف
ساخت درب، پنجره و آلاچیق چوبی

لمبه فلزی سقف

لمبه سقف فلزی چیست؟
جهت پوشش سازه های شیروانی، دیواره های کانکس و سقف های کاذب از نوعی ابزار به نام دامپا در صنعت ساختمانی استفاده می شود. از این ابزار پوششی با توجه به نوع کاربرد و سازه مورد نظر از روش هایی مانند پرچ برای ورق های لمبه رنگی و جوش برای ورق های لبه روغنی به منظور اتصال به سازه استفاده می کنند. ضخامت این پوشش با توجه به نوع کاربرد از 0.4 تا 1.2 میلی متر متغیر می باشد. لمبه ها از انواع ورق های مختلف تهیه و تولید شده اند و به کار بردن این پوشش در سقف باعث زیبایی نمای سازه و جلوگیری از ورود باد به زیر سازه خواهد شد. قیمت دامپا کاملا به صرفه بوده و برای تهیه میتونید با ما تماس بگیرید.





مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟