سقف آلاچیق فلزی تیم قزوین پوشش

سقف آلاچیق فلزی

نحوه انتخاب سقف آلاچیق فلزی مناسب برای هر فضای بیرونی

سقف آلاچیق فلزی

چه یک سقف آلاچیق فلزی انتخاب کنید، این پناهگاه های خورشیدی جلوه ای را برای هر حیاط خلوت ایجاد می کنند. آنها می توانند به عنوان یک نقطه کانونی برای یک باغ زیبا عمل کنند، یا به عنوان محل تجمع برای باربیکیوهای خانوادگی یا شب های بازی عمل کنند. یک سقف آلاچیق فلزی از یک استراحت آرام گرفته تا یک سایه آفتاب برای یک پیک نیک در فضای باز، یک افزودنی ایده آل و سرمایه گذاری ارزشمند برای هر فضای بیرونی است.

سقف آلاچیق فلزی یک سازه باز گرد یا شش ضلعی با سقفی است که مناظری از اطراف را ارائه می دهد. می توان از آن برای سرگرمی، آرامش، یا حتی یک دکوراسیون همیشگی استفاده کرد که سطحی از پیچیدگی را به هر حیاط خلوت اضافه می کند. بیشتر این سازه های باز با فلز یا چوب ساخته می شوند. همچنین می‌توان آن‌ها را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر با سایه‌ها نمایش داد یا محصور کرد.

آلاچیق ها در اندازه های مختلف هستند و با مواد مختلفی ساخته می شوند تا مطابق با ترجیحات شخصی شما باشند. قزوین پوشش گزینه های آلاچیق سقفی را ارائه می دهد. در حالی که با در نظر گرفتن استحکام، دوام و سبک ساخته شده‌اند، برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها ممکن است با آب و هوا یا نیازهای بیرونی شما مطابقت داشته باشد.

سقف آلاچیق فلزی

سقف آلاچیق ارزان

سقف آلاچیق فلزی به دلیل ظاهر شیک، طول عمر و ساختار مقاوم در برابر آب و هوا یک انتخاب محبوب است. در حالی که بیشتر گزینه ای برای سقف های ممتاز است، سقف های فلزی درز ایستاده لیست بلندبالایی از مزایایی را ارائه می دهند که نمی توانید با زونا آسفالت یا سایر مواد طبیعی سقف به دست آورید. سقف های فلزی درز ایستاده نیز برای مطابقت با ترجیحات خاص هر صاحب خانه بسیار قابل تنظیم هستند.

نحوه نصب سقف فلزی از ابتدا تا انتها. در حال حاضر، اگرچه از نظر فنی می توانید سقف فلزی خود را خودتان انجام دهید، اما این نوع سقف نیاز به تجربه ای دارد که ممکن است بسیاری از صاحبان خانه نداشته باشند. بنابراین، هرگز سعی نکنید سقف خود را بدون دانش و خدمه مناسب برای کمک نصب کنید. وقتی شک دارید، همیشه یک متخصص را برای انجام کار استخدام کنید. همانطور که گفته شد، در اینجا مراحل نصب سقف فلزی جدید شما آورده شده است.

مزایای بسیاری از سقف های فلزی چیست؟

سقف‌ آلاچیق فلزی یکی از قوی‌ترین، بادوام‌ترین و بادوام‌ترین مصالح سقفی هستند که می‌توانید برای سقف‌های مسکونی و تجاری استفاده کنید. آنها فواید زیادی دارند که آنها را فراتر از هر مصالح سقفی دیگری قرار می دهد. به غیر از سقف سفالی، سقف های فلزی می توانند برای مدت طولانی بدون برچسب قیمت گزاف دوام بیاورند، بنابراین امروزه یک انتخاب رو به رشد برای صاحبان خانه هستند. مزایای سقف فلزی عبارتند از:

طول عمر بسیار طولانی (50+ سال)
با نصب و نگهداری مناسب، سقف فلزی شما می تواند 50 سال یا بیشتر دوام بیاورد! اگرچه در قسمت جلو گرانتر هستند، اما طول عمر و دوام این سقف بازگشت سرمایه شگفت انگیزی را به شما می دهد. اگر واقعاً از سقف فلزی خود به خوبی مراقبت کنید، می تواند تا 70 سال دوام بیاورد! یک عمر سقف فلزی معادل 3 یا 4 سقف آسفالت شینگل است. در پستی دیگر میانگین طول عمر مصالح سقف را بررسی می کنیم.

به راحتی و سریع قابل نصب میباشد

سقف آلاچیق فلزی


سقف فلزی به طور شگفت انگیزی سبک است، بنابراین حمل و نقل مواد روی سقف و نصب آنها نسبتاً آسان است. به علاوه، نصب پانل های فلزی راه راه در مقابل زونا به شما امکان می دهد چندین فوت مربع را همزمان با هر ورق بپوشانید. این باعث می شود نصب نسیم!

مقاومت عالی در برابر آتش
سقف‌های فلزی معمولاً به‌عنوان کلاس A طبقه‌بندی می‌شوند که به این معنی است که پوشش و مواد نگهدارنده حداکثر محافظت در برابر آتش را ارائه می‌کنند – بیش از سایر مواد استاندارد سقف. این یکی از بزرگترین نقاط فروش برای افرادی است که در مناطق مستعد آتش سوزی زندگی می کنند. سقف مقاوم در برابر آتش می‌تواند به کاهش آسیب‌های ناشی از افتادن اخگر کمک کند و خانه شما را از آسیب‌های فاجعه‌بار ایمن نگه دارد.

سازگار با محیط زیست – ساخته شده از مواد قابل بازیافت
فلز هم از مواد بازیافتی ساخته شده و هم به گونه ای ساخته شده است که 100% قابل بازیافت باشد. بسیاری از مواد سقفی دیگر مانند آسفالت یا لاستیک پس از برداشتن به محل های دفن زباله ختم می شوند. با این حال، فلز نه تنها دوام بیشتری دارد، که به معنی پاره شدن کمتر است، بلکه می‌توان مواد را ذوب کرد و دوباره برای چیز دیگری استفاده کرد.

سوله برف و یخ عالی
سقف های فلزی در ریزش برف و یخ از پشت بام در مقایسه با زونا آسفالتی بسیار موثرتر هستند. این تا حدی به دلیل طراحی بدون میخ آنها است، که اجازه نمی دهد هیچ زباله ای گیر کند و ناودان ها را مسدود کند و به طور همزمان اجازه می دهد آب درست از آنها بچرخد. همچنین، پانل های فلزی می توانند گرمای خورشید را جذب کنند، که برف و یخ را بسیار سریعتر و تمیزتر از سایر مصالح سقفی ذوب می کند.

قیمت سقف آلاچیق

قیمت ها بر اساس قیمت روز دلار محاسبه می شود و قیمت معادل ریالی با نوسانات قیمت دلار تغییر می کند .

انواع سقف آلاچیق فلزی

  • ورق طرح کرکره سینوس
  • ورق طرح نما
  • ورق طرح سوئدی
  • ورق طرح سفال ایتالیا
  • ورق طرح سفال پالرمو
  • ورق طرح کرکره شادولاین
  • ورق طرح کرکره ذوزنقه

قزوین پوشش با18سال سابقه در اجرای سقف های شیبدار در صنعت ساختمان درحال فعالیت میباشد.

جهت مشاوره و رزرو می توانید با قزوین پوشش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟