اجرای راه پله چوبی توسط تیم قزوین پوشش

  • اجرای راه پله چوبی

پرسنل اجرایی قزوین پوشش بابهره گیری ازدانش نوین درصنعت ساختمان توانسته است گامی موثر درنصب و اجرای راه پله چوبی ویلا وپوشش کلیه سقف های شیبدار شیروانی به مشتریان ارائه نماید.

از این چوب روسی همانند کناف و یا ورق های کامپوزیت میتوان اشکال متفاوتی ساخت این ساختار به دلیل تکه تکه بودنش دارای ضریب انبساط پایین میباشد شکل این چوب، کم وزن بودن آن و همچنین نصب آسان آن باعث شده تا از این چوب برای ساخت سقف های بزرگ و بدنه های عریض استفاده میشود چوب روسی ، پروفیل های چوبی هستند که با اتصالات مختلفی که در آن ها کار گذاشته شده است در یکدیگر چفت می شوند.

این پروفیل های روسی به راحتی قابلیت نصب و همچنین مونتاژ شدن دارند و بنابراین در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی و دکورهای خارجی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند در چوب روسی کاربردهای بسیاری دارد برای مثال می توان از آن برای ساخت سونا استفاده کرد همچنین برای ساخت انواع سقف ها و دیوارهای کاذب، پارتیشن چوبی، ام دی اف، کفپوش ها گوناگون و غیره استفاده می شود.

به طور کلی این نوع فرآورده های چوبی از متریال مختلفی از جمله چوب، فلز، فایبرگلاس و PVC ساخته می شوند که در این میان، نمونه های چوبی آن جزء پرکاربرد ترین بوده و همواره مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است. ساخت لمبه با هر چوبی امکان پذیر است؛ اما نکته حائز اهمیت در اینجا، قیمت و کیفیت چوب مورد استفاده در ساخت این فرآورده های چوبی است.

مناسب ترین چوب برای اجرای راه پله چوبی چوب روسی است. از مزایای چوب روسی برای تهیه این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ضریب انبساط پایین چوب روسی و تکه تکه بودن آن
قابلیت نصب آسان این قطعات چوبی
کم وزن بودن چوب روسی
استفاده برای ساخت سونا
قابل استفاده در پارتیشن، ام دی اف، کفپوش و …

چه رنگی روی لمبه استفاده میشود ؟
همان طور که در بالا به آن پرداختیم از هرنوع چوبی میتوان لمبه ایجاد نمود به همین دلیل برای انتخاب رنگ باید به نوع چوبی که از آن چوب روسی تهیه شده است دقت نمایید عموما از چوب روسی برای ایجاد لمبه استفاده مینمایند.

نحوه  زیرسازی جهت اجرای راه پله چوبی 

 

زیرسازی شما از دو حالت خارج نیست. یا گچ و سیمان است یا فلز. در هرصورت شما باید دور تا دور محیط کارتان را با چوب زیرسازی نصب کنید. بعد هر ۵۰ سانتی متر یکبار، برای خالی نبودن بین چوب ها، ترجیحا یک چوب زیرسازی کنید.

اگر شما لمبه چوبی را به صورت عرض نصب می‌کنید، زیرسازی باید طول باشد. و بالعکس آن وقتی لمبه به طول نصب می‌شود، زیرسازی آن باید عرض باشد. دلیل این کار هم این است که طول و عرض باید در جهت مخالف هم مثل یک علامت مثبت باشد تا بهتر بتوانند همدیگر را نگه دارند.

نحوه اجرای راه پله چوبی :

 

برای اجرای راه پله چوبی زیرسازی باید به صورت افقی نصب شوند و برای کسب اطمینان بیشتر، یک سری چوب‌ها هم عمودی نصب شده‌اند. در نهایت کار اصلی توسط چوب‌های افقی انجام می‌شود. لمبه چوبی هم به صورت افقی نصب و اجرا می‌شود.

در نصب سقف کاذب مرحله درزگیری بعد از نصب لمبه چوبی باید انجام شود. چسباندن لمبه از انتها و شروع به سقف یا دیوار درست نیست. برای عدم باد کردن و کنده شدن چوب‌هایتان، باید درز انبساط را درنظر داشته باشید تا با رسیدن رطوبت به سازه اتفاق‌هایی مثل همان باد کردن و کنده شدن برایشان نیفتد.

درزگیری برای کف خانه با قرنیز قابل انجام است. برای قسمت‌های گوشه هم توسط فتیله‌ها و قسمت‌های نبش، نبشی چوبی انجام می‌دهند.

کاربرد راه پله چوبی بااستفاده ازچوب روسی

جهت کاربرد های مختلف این نوع مصنوعات چوبی، می توان از نوع رنگی آن ها استفاده کرد. برای ایجاد نمونه های رنگی، بهترین روش، استفاده از رنگ های طبیعی با فرمولاسیون گیاهی به جای رنگ های مصنوعی و صنعتی است. از مزایای رنگ های گیاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 این مدل چوب ها به نوعی در انواع مختلفی میباشد و دارای  موارد مختلفی میباشد چوبی ،فلزی، پلاستیکی و….. و هر یک از لمبه ها در نوعی دارای قیمت های متفاوتی میباشد  برای استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.برای انواع لمبه میتوان به لمبه PVC ، لمبه MDF ،لمبه چوب پلاست و لمبه درخت کاج اشاره کرد.نوعی از آن ها از نظر ظاهری به شکل V میباشند.
چوب روسی دارای ظاهری زیبا و یکدست است و همچنین از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. چوب روسی به دلیل آن که قابلیت مونتاژ شدن دارد می توان در هر زمان اقدام به جمع آوری و سپس نصب در محیطی دیگر نمود لمبه روسی پرتابل است و می توان از آن در نقاط مختلف استفاده نمود
چوب روسی دارای ظاهری زیبا و چشم نواز است و در طرح ها و انواع رنگ ها و اشکال گوناگون ارائه می شود این چوب را می توان در سقف خانه، دیوار، آشپزخانه و یا لوازم چوبی خانه همچون کتابخانه، قفسه، میز و غیره استفاده نمود.همینطور قیمت چوب روسی بر اساس مترمکعب حساب میشود
کشور روسیه به دلیل داشتن جنگل های زیاد، یکی از صادر کنندگان چوب است. چوب های روسی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت چشمگیری که دارند، همواره مناسب ترین گزینه در تولید فرآورده های چوبی می باشند. چوب روس دارای استحکام زیادی بوده و قابلیت مونتاژ شدن دارد؛ همچنین این چوب دارای ظاهری زیباست، به همین دلیل در طراحی داخلی منازل و ویلا ها همواره مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر مزایای این محصولات چوبی می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و حشرات اشاره کرد؛ به همین دلیل در سقف بسیاری از منازل شمال کشور، آلاچیق ها و درب های ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات فنی چوب روسی جهت نصب راه پله چوبی

  1. ۱:لمبه ۱۰سانت دارای ضخامت ۱۳ و یا ۱۶ میلمتر و طول ۳۰۰ سانتی متر میباشد (کاج روسی )
  2. ۲:لمبه ۱۵ سانتی هم همانند تخته روس۱۰ سانت میباشد
  3. ۳:لمبه uts ضخامت ۱۶ میل و ۱۹ میل میباشد

در صنعت ساختمان سازی، معماری و طراحی داخلی و نمای بیرونی ساختمان، همواره محصولات زیادی از جمله لمبه مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما در این میان، لمبه های چوبی به دلیل زیبایی و کاربردی که دارند، همواره مورد توجه طراحان قرار گرفته اند.

 

از جمله مزایا میتوان به عایق سرما و گرما بودن، داشتن مقاومت ویژه در برابر رطوبت و حشرات و همچنین مقاومت در برابر پوسیدگی و آسیب دیدگی می توان اشاره کرد. شما می توانید برای ثبت سفارش و استعلام قیمت محصول مورد نظربه سایت قزوین پوشش مراجعه کنید .

 

لمبه چوبی یک روش بسیار خوب برای درست کردن سقف و دیواره‌هاست. این روش هم زیبایی خانه را دوچندان می‌کند هم باعث عدم ورود حشرات موذی و جانوران می‌شود. لمبه چوبی در همه جا و همه منازل قابل اجراست که باعث بهتر شدن ظاهر منزل و زیبایی آن می‌شود. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

همانطور که درعکس مشاهده می فرمایید اجرای راه پله چوبی توسط پرسنل اجرایی قزوین پوشش نصب واجرا شده است.

هم اکنون شمامشتریان عزیزمیتوانید درهرجای کشور سفارش دهید

اجرای راه پله چوبی قوسی

توسط تیم قزوین پوشش

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟