بهترین پوشش برای سقف پارکینگ چیست

بهترین پوشش برای سقف پارکینگ

بهترین پوشش برای سقف پارکینگ خودرو چیست؟

همواره یکی از ملزومات ساختمان ها، تامین فضای مناسب جهت قرارگیری وسایل نقلیه است. امروزه خصوصا در کلان شهرها، باتوجه به افزایش چشمگیر جمعیت و گسترش روز افزون استفاده از وسایل نقلیه، ساختمان ها با مشکل تامین پارکینگ لازم برای ساکنین مواجه اند. این مشکل خصوصا در ادارات، سازمان ها و بعضا در کارخانه ها بیشتر به چشم می خورد. اغلب افراد در فصول گرم سال با مشکل گرم شدن بیش از حد وسیله نقلیه خود مواجهند، که در نوع خود برای ماشین نیز آسیب هایی به همراه دارد. همچنین در فصول سرد نیز علاوه بر بارش برف و باران روی خودرو، همواره اتومبیل در معرض یخ زدگی قرار دارد.

امروزه در بیشتر ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری و … مکانی برای پارک ماشین در نظر گرفته شده است. بسیاری از پارکینگهای تعبیه شده ممکن است دارای سقف نباشند ، اما میتوان با استفاده از پوشش مناسب پارکینگ را مسقف تا سایه و فضای مناسبی برای پارک ماشین ها ایجاد نمود. اما داشتن پارکینگ مسقف می تواند یک ویژگی بسیار مناسب بود و از آن بهره کافی را برد .

هم در زمستان و هم در تابستان لازم است تا اتومبیل را در جایی که سقف دارد پارک نمایید تا از تابش مستقیم نور آفتاب در تابستان و باران و برف در زمستان دچار آسیب نشود. اگر پارکینگ دارای سقف در ساختمان وجود نداشته باشد شما می‌توانید سایبان پارکینگ خودرو در منازل را با طرح و شکل دلخواه در گوشه‌ای از حساط بسازید.

انواع سقف پارکینگ خودرو

سقف ازجنس ورق پلی کربنات

دارای محافظ UV در هر دو طرف
پلاستیک یک ماده فوق العاده همه کاره است که می تواند در برنامه ها و پروژه های بی شماری استفاده شود. یکی از رایج ترین شکل های پلاستیک، گروهی از پلیمرهای ترموپلاستیک است که به پلی کربنات ها (PC) معروف هستند. این رزین مصنوعی یک ترموپلاستیک آمورف طبیعی شفاف است که می تواند برای تولید انواع قطعات و محصولات دقیق ماشینکاری شده استفاده شود، اما اغلب به عنوان جایگزینی برای اکریلیک، شیشه و پلی اتیلن استفاده می شود. ورق های پلی کربنات طیف گسترده ای از ویژگی ها و ویژگی ها را ارائه می دهند که به خوبی برای کاربردها و صنایع متعدد از جمله کشاورزی، خودروسازی، ساختمانی، برق، پزشکی و امنیتی مناسب است.

در قزوین پوشش، ما با افتخار پانل های پلی کربنات برش خورده را در طیف گسترده ای از رنگ ها، درجه ها و اندازه ها برای انتخاب ارائه می دهیم. ورق های پلی کربناته ما با کیفیت بالا و خواص قابل محافظت شده در برابر UV هستند. ورق پلی کربنات برای پاسخگویی به نیازهای سختگیرانه بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی، مانند ساخت، مشتریان ما از پلی کربنات در انواع پروژه های ساختمانی تجاری و مسکونی استفاده می کنند.

ویژگی ها و مزایای پلی کربنات

از نظر استحکام ضربه، در انتخاب ورق پلی کربنات نمی توانید اشتباه کنید. این ترموپلاستیک همه منظوره تقریباً 200 برابر قوی تر از شیشه و پلی اتیلن است. به علاوه، ورق های پلی کربنات دارای استحکام ضربه نسبی بالاتری نسبت به ، اکریلیک، پلی بوتیلن ، پلی اتیلن هستند. پلی آمیدها (نایلون ها). برای دفاع در برابر سرقت یا خرابکاری و کاهش خطر آسیب ناشی از شکستگی شیشه، می توانید به این پلاستیک مقاوم اعتماد کنید.

عملاً نشکن
مقاومت در برابر ضربه بالا
شفافیت بالا و انتقال نور
لایه محافظ UV (1 یا 2 طرفه)
مقاومت در برابر شعله بالا
نصف وزن شیشه
ماشینکاری، جابجایی و نصب آسان
وزن، استحکام کششی، انبساط حرارتی و مقاومت شیمیایی همگی فاکتورهای مهمی در اکثر کاربردها هستند.

چه به دنبال دوام یا زیبایی باشید، ورق های پلی کربنات می توانند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند و بهترین پوشش برای سقف پارکینگ هستند. و در عین حال خطر آسیب در هنگام نصب را کاهش دهند.

قزوین پوشش با بیش از دو دهه سال تجربه در اجرای سقف پارکینگ ویلایی خودرو ما به توانایی خود برای کمک به شما در یافتن مواد مورد نیاز برای تکمیل هر پروژه با اطمینان مطمئن هستیم. بعلاوه، خدمات سفارشی ما به شما کمک می کند تا اندازه دقیق ورق مورد نیاز خود را دریافت کنید. لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید تا با یک متخصص در اجرای سقف پارکینگ ساختمان صحبت کنید. به ما بگویید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنید!

سقف ازجنس فلزی

سقف های فلزی زیبایی معماری را برای ساختمان ایجاد می کنند.

آنها همچنین سبک وزن، تعمیر و نگهداری کم، مقاوم در برابر آتش، و طول عمر طولانی هستند، و آنها را به یکی از بهترین گزینه های سقف تجاری تبدیل می کند.

در گذشته به افراد توصیه می‌شد که از ساختن سقف فولادی، صرف‌ نظر کنند. گرچه سقف‌های فولادی، مقاومت خوبی دارند و قیمتشان نیز مناسب است؛

اما به راحتی در محیط مرطوب کیفیت خود را از دست می‌دهند و دچار زنگ زدگی می‌شوند. برای حل این مشکل، سقف‌هایی با جنس فولاد گالوانیزه در بازار وجود دارند.

ورق‌ گالوانیزه از فولاد و یک لایه روکش روی و دیگر مواد مخصوص ساخته شده که کیفیت ورق‌ را بالا برده و از زنگ‌زدگی آن جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب این جنس از سقف، تبدیل به یکی از بهترین جنس سقف‌های فلزی شده است.

جمع‌بندی: پوشش‌های فلزی؛ انتخابی مناسب برای انواع شرایط آب و هوایی

با توجه به مطالب ذکر شده، پوشش سقف پارکینگ را می‌توان به عنوان بخشی تاثیرگذار در زیبایی بخشیدن به ظاهر و نمای ساختمان هم نام برد. با توجه به تنوع و گستردگی پوشش سقف خانه، باید در انتخاب آن دقت کرد تا آن موردی را انتخاب کنید که بیشترین ماندگاری را داشته باشد و نیاز به تعویض و تغییر مداوم نداشته باشد.

سقف خانه باید به گونه‌ای باشد که در ازای هزینه مصرفی، محکم و بادوام باشد. همچنین سازگاری پوشش سقف با آب و هوا از موارد دیگری است که باید به آن دقت کرد.

قیمت سقف پارکینگ خودرو

تخمین میانگین قیمت پوشش سقف پارکینگ خودرو به عوامل گوناگونی مانند قیمت روز ورق های فلزی و پلی کربنات؛ هزینه حمل و نقل، دستمزد، ابعاد خانه و… بستگی دارد و به شکل قطعی نمی‌توان هزینه ساخت آن را بیان کرد؛. برای استعلام قیمت با قزوین پوشش تماس بگیرد.

سقف‌هایی با پوشش فلزی و پلی کربنات، بهترین پوشش برای سقف پارکینگ هستند. این سقف‌ها به لحاظ طراحی، با هر سبکی از معماری تطابق پیدا می‌کنند و بدین ترتیب، نمایی زیبا و منحصربه‌فرد از خانه نشان داده می‌شود. سقف‌هایی با این جنس، مانند هرسازه دیگر مزایا و معایبی دارد که با توجه به شرایط، نوع نیاز و بودجه‌تان می‌توانید نسبت به انتخاب آن تصمیم‌گیری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟