سقف ویلا در شمال اجراشده توسط قزوین پوشش

سقف ویلا در شمال

امروزه ویلاهای زیادی جهت گذراندن زمان تعطیلات و همچنین برای اقامت گردشگران که البته بیشتر در مناطق خوش آب و هوا و مناطقی که دارای بارندگی زیاد هستند مانند سقف ویلا در شمال کشور و منطقه ی لواسانات و دماوند ساخته می شوند.

بنابراین سقف این ویلاها باید با سایر ساختمان های مناطق دیگر متفاوت باشند به گونه ای که بارش زیاد برف بر روی سقف باعث سنگینی سقف و ایجاد خسارات ناشی از آن نشود.

طراحان و سازندگان ویلا سقف های شیروانی که نوعی سقف شیبدار هستند را برای ساخت ویلاها مناسب می دانند

انواع سقف ویلا در شمال

سقف ویلا در شمال باپوشش آندوویلا:

آندوویلا نوعی ورق جهت پوشش سقف های شیبدار است که از مواد اولیه ی طبیعی ساخته شده و با انواع شرایط آب و هوایی سازگار است. آندوویلا دارای مقاومت فیزیکی بسیار بالایی است، این پوشش به دلیل انعطاف پذیری که دارد ترک نمی خورد، زنگ نمی زند و نمی پوسد همچنین در مقابل مواد شیمیایی موجود در هوا هم مقاوم است.

بنابراین دارای عمر طولانی و سازگار با محیط زیست است و نیاز به بررسی و وارسی دائمی ندارد. ورق ها در هنگام نصب همپوشانی بسیار زیادی با هم دارند.

تایل  دکرا:

دکرا نوعی پوشش برای سقف های شیبدار است، در واقع سیستمی پیشرفته است که با بهره گیری از مدرن ترین فناوری ها تولید می شود. به دکرا تایل سنگدانه ای هم گفته می شود. قالب ها به گونه ای طراحی می شوند که حداکثر همپوشانی را داشته باشند.

سطح رویی هر تایل متشکل از رزین اکریلیک چسب مانند، خرده سنگ های طبیعی خودرنگ و یک لعاب شفاف اکریلیک است.

آندولین:

آندولین ترکیب خالص الیاف طبیعی است که در جریان تولید طی یک روش مخصوص بیتومن به ورق ها تزریق شده و از درون رنگ می پذیرند به طوریکه در سخت ترین شرایط جوی و محیطی رنگ آن ثابت باقی می ماند. این پوشش تولید کشور فرانسه است و دارای سابقه ای 70 ساله در اروپاست که با پیشرفت تکنولوژی دائما در حال به روز رسانی است.

این پوشش در برابر نفوذ آب فوق العاده مقاوم بوده و به دلیل انعطاف پذیری که دارد ترک نمی خورد، زنگ نمی زند و نمی پوسد.

اجرای سقف ویلا در شمال

اگر در حال ساخت سقف ویلا در شمال  هستید ومی خواهید برای طرح سقف بام منزل تان تجدید نظرکنید وآن را از حالت مسطح همشگی خارج کنید وبه دنبال افراد خبره ومتخصص هستید،قزوین پوشش از ایده ی اولیه گرفته تا آخرین قدم اجرا در کنار شما هست و با به کارگیری نیروهای حرفه ای و سابقه ی اجرایی خود تمامی طرح ها و مدل های سقف ویلای مد نظر شما را اجرا می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟