سقف شیبدار دکرا اجرا شده توسط قزوین پوشش

سقف شیبدار دکرا

زیرسازی سقف شیبدار دکرا نقش مهمی در عملکرد سیستم سقف شما در عناصر نوردهی متعدد دارد: باران، باد، برف، یخ، آتش – برای نام بردن از مهمترین نیروهایی که سقف شما ممکن است با آن مواجه شود.

آشنایی با زیرسازی سقف شیبدار دکرا

یک سیستم سقف کامل چیزی بیش از مواد نهایی سقف است. یک سیستم سقف از اجزای متعددی تشکیل شده است و زیرسازی سقف یک عنصر مهم از یک سیستم سقف موثر است که برای محافظت از جان و اموال طراحی شده است. سه نوع اساسی از زیرسازی وجود دارد که در زیر مصالح سقف استفاده می شود:
• نمد اشباع از آسفالت
• آسفالت لاستیکی (از جمله قیر اصلاح شده با پلیمر)
• غیرقیر مصنوعی

قوانین ساختمانی به دلایل مختلفی نیاز به نصب لایه زیرین سقف دارند:

هنگام تعمیم برای هر نوع سقفی، باران یا برف ناشی از باد می تواند آب را در زیر سقف محبوس کند و سقف و محل مسکونی داخلی را در معرض خطر نشتی، پوسیدگی و قالب قرار دهد. زیرسازی سقف به اطمینان از تخلیه آب از سقف کمک می کند.در صورت آسیب یخ یا آب، حفاظت پشتیبان را فراهم می کند.

 

برخی از مصالح سقف بیشتر در معرض آسیب ناشی از بالا آمدن باد هستند. در این موارد، سقف
لایه زیرین به یک لایه پشتیبان از محافظت در برابر آب و هوا تبدیل می شود تا زمانی که سقف تعمیر یا تعویض شود، در برابر باران محافظت می کند.
ممکن است برای رسیدن به یک درجه آتش هدف استفاده شود
هنگامی که یک سیستم سقف برای رتبه بندی آتش ارزیابی می شود، انتخاب لایه زیرین سقف یک جزء مهم برای کل سیستم سقف است که به یک رتبه هدف خاص دست می یابد. حتماً زیرسازی مورد تایید و سازگار با مصالح سقف پوشاننده را انتخاب کنید و بنابراین با قوانین ساختمانی مطابقت دارد.
هنگامی که روی آن کار می کنید از عرشه سقف شما محافظت می کند.

زیرساری سقف دکرا

زیرسازی سقف از قرار گرفتن عرشه سقف در معرض عناصر، قبل یا در حین نصب مواد سقف جلوگیری می کند. در حالت ایده آل، مواد پوشش سقف باید در اسرع وقت نصب شوند، اما در واقع، سقف ممکن است برای روزها، هفته ها یا گاهی ماه ها فقط توسط لایه زیرین محافظت شود. همچنین باید در برابر سایش و پارگی که هنگام نصب مواد پوشش سقف رخ می دهد، مقاومت کن

سقف شیبدار دکرا از صفحات فولادی با روکش سنگ ساخته شده است که به آن اجازه می دهد تا یک عمر دوام داشته باشد. ساختار منحصر به فرد ظاهر کاشی سفالی کلاسیک را در عین دوام فولاد به نمایش می گذارد. همچنین به سقفی با ظاهری عالی منتهی شد که مطمئناً در هر چیزی که مادر طبیعت سر راه خود قرار می‌دهد دوام خواهد آورد.»

درباره سقف شیبدار دکرا

سقف شیبدار دکرا

درست مانند سقف شیبدار دکرا استانداردهای صنعتی را برای کیفیت و دوام تعیین کرده است. از سال 1957، DECRA از خانه‌ها و ساختمان‌ها در برابر گردبادها و هر چیز دیگری که مادر طبیعت می‌توانست محافظت کند.

هنگامی که برای محافظت از خانه یا ساختمان خود آماده همکاری با DECRA هستید، با مشاور سقف فلزی قزوین پوشش تماس بگیرید.

 

سقف شیبدار دکرا مشکی

سقف شیبدار دکرادمشکی
اگر به دنبال سقفی جذاب و در عین حال مقرون به صرفه برای ملک خود هستید، ورق بام کاشی کلاسیک دکرا را انتخاب کنید.

ورق های سقف شیبداردکرا که برای سقف هایی با شیب بیش از 10 درجه و حتی قابل استفاده بر روی سطوح عمودی مناسب هستند،

گزینه ای بسیار متنوع برای سقف هستند که سال ها خدمات قابل اعتماد را به ارمغان می آورند.

خصوصیات سقف شیبدار دکرا

کاشی های Decra که از پانل های کاشی فولادی گالوانیزه آلومینیوم روی ساخته شده اند،سبک وزن و در عین حال فوق العاده قوی هستند. از آنجایی که آنها سبک وزن هستند، به ساختار پشتیبان سقف مشابه کاشی های سفالی یا بتنی نیاز ندارند .

 

یکی از عواملی که قیمت سقف دکرا را نسبت به گزینه های سنتی سقف ارزان تر می کند.

 

  • کاشی های سقف شیبدار دکرا طراحی بسیار نوآورانه ای دارند. هر کاشی سقف دارای یک لبه جلویی رو به پایین برای کمک به فیلتر کردن آب باران است،
  • در حالی که لبه بالایی واژگون است و از ورود آب به ساختار داخلی سقف جلوگیری می کند.
  • کاشی ها به گونه ای طراحی شده اند که یک همپوشانی و قفل قوی ایجاد می کنند و ورق های سقف دکرا بسیار مقاوم در برابر آب و هوا را ایجاد می کنند. ثابت شده است که کاشی های سقف دکرا در برابر باد با سرعت 160 مایل در ساعت مقاومت می کنند.
  • ترکیب این ماده باعث می‌شود کاشی‌ها مقاوم و حتی در برابر خرابکاری مقاوم باشند و آنها را به گزینه‌ای عالی برای خواص تجاری تبدیل کند.
  • در واقع، دکرا تنها تولید کننده سقف است که موفق به دریافت اعتبارنامه طراحی امن از انجمن افسران ارشد پلیس شده است.
  • کاشی ها در ورق های بزرگ برای خرید در دسترس هستند، که میزان هزینه اضافی برای وسایل و زمان نصب را به حداقل می رساند
  • . به دلیل قدرتی که دارند، در حین حمل و نقل نمی شکنند.
  • اینها تنها برخی از راه‌های دیگری هستند که قیمت سقف دکرا نسبت به روش‌های سنتی سقف‌سازی پایین‌تر است.

 

تمام کاشی های سقف شیبدار دکرا با 40 سال ضمانت سازنده عرضه می شوند و اگر به درستی چیده شوند، در طول عمر معمولی ساختمان نیازی به تعویض ندارند.

تماس با قزوین پوشش

ما به عنوان تامین کننده سقف شیبدار دکرا، کاشی ها را در شش رنگ مختلف عرضه می کنیم، بنابراین مطمئناً سبک مناسب برای سقف خود را پیدا خواهید کرد. رنگ به عنوان لایه خارجی سنگ دانه ای اعمال می شود

جهت اجرای سقف شیبدار دکرا با قزوین پوشش تماس بگیرید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟