سقف آلاچیق سفالی اجرا شده توسط قزوین پوشش

سقف آلاچیق سفالی

طبقه بندی کاشی های سقف آلاچیق سفالی
کاشی های سقف آلاچیق سفالی بر اساس درجه دوام و ظاهر طبق مشخصات ASTM طبقه بندی می شوند.

درجات کاشی سقف آلاچیق سفالی

درجه 1- ایجاد مقاومت در برابر یخبندان شدید.
درجه 2- ایجاد مقاومت در برابر سرمازدگی متوسط.
درجه 3- ایجاد مقاومت ناچیز در برابر هرگونه عمل یخبندان.
نمرات مربوط به قرار گرفتن در معرض آب و هوا همانطور که در جدول 1 تعریف شده است.

انواع کاشی های سفالی سقف بر اساس شکل ظاهری

نوع1- کاشی های پرمخاطب- کاشی هایی با نسبت افزایش به عرض بیشتر از 1:5.
نوع 2- کاشی های کم حاشیه- کاشی هایی با نسبت افزایش به عرض برابر یا کمتر از 1:5.
نوع3- همه کاشی های دیگر، از جمله تخت

Mediteran_plus_engobe_sand-antik_1_2_original_with_watermark-1024x683

 

سقف – بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های هر ساختمانی است. علاوه بر اینکه ما را در برابر باران و آفتاب محافظت می کند، نقش چشمگیری در افزایش زیبایی و زیبایی سازه نیز دارد.

هنگام انتخاب سقف جدید برای خانه یا سقف مجدد، چند مورد از حیاتی ترین عواملی که باید در نظر بگیرید هزینه، طول عمر، دوام، پایداری و بهره وری انرژی موادی است که انتخاب می کنید. همه این عناصر به یکدیگر اطلاع می دهند.

به عنوان مثال، عنصر بهره وری انرژی هزینه کل را تعیین می کند – اگر مواد سقف ارزان تری را انتخاب کنید که مصرف انرژی چندانی ندارد، در نهایت قبض برق شما بیشتر خواهد شد. و استحکام مواد سقف شما – یا اینکه چقدر در آب و هوای شدید مقاوم است – در نهایت بر طول عمر آن تأثیر می گذارد. خوب، طولانی ترین مصالح سقفی معمولاً بادوام ترین آنها هستند. و، کاشی های سقف سفالی بیش از 100 سال عمر می کنند، بله، آنها بادوام ترین مواد سقف هستند و در این سیاره بسیار آسان هستند.
تفکیک انواع مختلف طول عمر مواد بام

انواع مختلف سقف

نواع مختلفی از مصالح سقفی در بازار موجود است و بهتر است هر یک از آنها را بشناسید. از این رو در مورد انواع مختلف مواد سقف مطالعه کنید.

در اینجا یک توضیح ساده برای درک شکستن طول عمر مصالح سقف ارائه شده است. توجه: این طول عمرها، فرسودگی منظم در شرایط آب و هوایی استاندارد را در نظر می گیرند.

  • شینگل آسفالتی – به طور کلی، زونا آسفالتی حدود 20 سال دوام می آورد، اما انواع باکیفیت می تواند تا 50 سال دوام بیاورد. همچنین، این زونا با کیفیت بالا گران هستند.
    سقف شیبدار دکرا – طول عمر استاندارد زونا و شیک های چوبی 20 سال است. اما، در شرایط آب و هوایی معتدل، این دوام بسیار طولانی تری دارند.
    سقف  فلزی – طبق گفته انجمن بین‌المللی بازرسان خانه، سقف فلزی بین 40 تا 80 سال عمر می‌کند. همچنین، Metal Roofing Alliance امید به زندگی 40 تا 60 سال را می دهد.
    تخته سنگ و بتن – اینها مواد کاملاً بادوام با طول عمر 100 سال هستند.
    سقف سفال – بادوام ترین مواد بام با عمر مفید تا 150 سال.
    خوب، با در نظر گرفتن این ضریب دوام مواد مختلف سقف، کاشی‌های سفالی سقف از مصالح بام رایج طولانی مانند بتن و تخته سنگ، حتی از نمونه‌های طبیعی مانند زونا چوبی پیشی می‌گیرند. از سوی دیگر، نمونه های تولید شده مانند آسفالت و آلومینیوم (و سایر فلزات) عمر قابل توجهی دارند، اما به اندازه خاک رس بادوام نیستند.

کاشی های سفالی بام – بادوام ترین مواد سقف

کاشی های سقف آلاچیق سفالی تا 150 سال عمر مفید دارند. نمونه‌های بسیاری از ساختمان‌های قدیمی و سنتی در سرتاسر جهان وجود دارد که هنوز روکش اصلی خود را دست نخورده نگه می‌دارند. در واقع روکش اولیه آنها قرن ها دوام آورده است.

کاشی های سفالی سقف، علیرغم اینکه در معرض آب و هوای شدید قرار دارند، در برابر تأثیرات محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش، باران، یخبندان و آلودگی آسیب پذیر نیستند. سقف‌هایی که با استفاده از مصالح رسی ساخته می‌شوند، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارند و کیفیت و زیبایی مداوم و ثابت را تضمین می‌کنند – که مادام‌العمر و بعد از آن دوام می‌آورند.

برای رزرو اجرای سقف آلاچیق سفالی با ماتماس بگیرید.

قزوین پوشش:09129265436

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟