سفال سقف آلاچیق اجرا شده توسط قزوین پوشش

سفال سقف آلاچیق

سفال سقف آلاچیق یک محصول سرامیکی است که از یک واحد جامد از خاک رس یا شیل یا هر دو تشکیل شده است که در حالت پلاستیکی و پخته شده در کوره به هر شکلی، معمولاً به شکل مسطح مستطیلی شکل می گیرد.

کاشی های سفال سقف آلاچیق برای استفاده به عنوان اجزای سقفی روی هم قرار می گیرند و آب می ریزند که بر شیب زیرلایه سقف تکیه دارند تا آب را به طور موثر دفع کنند. سقف کاشی سفالی یک مصالح بام شیکاگولند همه کاره و با ماندگاری طولانی است.

سقف الاچیق سفالی بسیار مقاوم در برابر آتش هستند، زیبایی زیبایی دارند و در زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته اند. سقف کاشی سفالی یکی از گران ترین سیستم های سقف امروزی است.

سفال سقف آلاچیق

توضیحات سفال سقف آلاچیق

کاشی سفالی از پخت خاک رس قالبی در کاشی تولید می شود. چگالی خاک رس با طول زمان و دمایی که در آن گرم می شود تعیین می شود. کاشی ها ممکن است لعاب دار باشند و همچنین ممکن است دارای بافت سطحی باشند. در نتیجه، طیف گسترده ای از پروفیل ها، سبک ها، پوشش ها و رنگ های کاشی موجود است. علاوه بر این، ممکن است کاشی‌های جانبی جداگانه‌ای وجود داشته باشد که با طرح‌های کاشی‌های مزرعه‌ای با اشکال مختلف برای استفاده در برآمدگی‌ها، باسن، تقاطع‌های باسن و انتهای شیروانی طراحی شده باشند. روش های نصب به ماهیت کاشی در حال نصب بستگی دارد. یعنی دو تکه باشد، یک تکه، در هم تنیده یا مسطح. شکل آنها کاشی سفالی و بتنی سقف را طبقه بندی می کند: تخت یا پروفیل. شکل‌های رایج کاشی‌ها عبارتند از: کاشی ساده، کاشی تابه یا سرپوش، کاشی به هم پیوسته و کاشی S. صدها تنوع در شکل و سبک همه کاشی ها وجود دارد.

سفال سقف آلاچیق
الزامات کاشی های سفالی

کاشی های سفالی یک سیستم سقف سنگین هستند که نیاز به مشخصات ساختار پشتیبان مناسب دارند. شیب سقف  شما نباید کمتر از 4/12 (18 درجه) تا 10:12 (40 درجه) باشد. نمدهای آلی بدون سوراخ آسفالت اشباع شده از جمله رایج ترین لایه های زیرین هستند. آنها معمولاً به عنوان نوع 15 و نوع 30 یا شماره 15 و 30 نامیده می شوند، که منعکس کننده پوند یک بار مصرف شده در هر وزن مربع هستند. اصطلاحات Type I و Type II به ترتیب در صنعت سقف سازی به جای شماره 15 یا 30 استفاده می شود.

یک غشای محافظ سد یخی باید از لبه بام شروع شود و حداقل 24 اینچ از خط دیوار بیرونی ساختمان گسترش یابد. برای شیب های کمتر از 4:12 (18 درجه)، NRCA حداقل 36 اینچ را توصیه می کند.

 مزایای سفال سقف آلاچیق

مزایای کاشی سفالی به شرح زیر است:

1. طول عمر طولانی

کاشی های سفالی سقف عمر طولانی تری نسبت به سایر مصالح دارند. این سقف ها می توانند کار خود را تا صد سال انجام دهند.

 معایب سفال سقف آلاچیق

معایب کاشی های سفالی به شرح زیر است:

1-نیروی انسانی فنی مورد نیاز است.

2. می توان آن را به راحتی به تکه تکه کرد.

3. برای همه شیب های سقف مناسب نیست

4. هزینه کاشی های سفالی گران است.

برای رزرو پروژه مورد نظر با قزوین پوشش تماس بگیرید/

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟