ساخت خانه باغ کم هزینه

خانه باغ ساده

ساخت خانه باغ کم هزینه از معضلات بسیاری از افراد جامعه است . فعالان صنعت ساخت و ساز حتما با کم هزینه ترین روش‌های ساخت خانه آشنایی کامل دارند و برای به دست آوردن سود بیشتر از این روش‌ها بهره می‌برند. در این مقاله نکاتی را برای افرادی که تازه وارد این صنعت شده‌اند و یا کسانی که می‌خواهند در این بازار سرمایه گذاری کنند در بر دارد؛ در ادامه با متری چند همراه باشید.

مشارکت در ساخت

اگر خانه ای قدیمی دارید که می‌خواهید آن را بازسازی کنید و یا تعداد طبقات آن را افزایش دهید، بهترین گزینه مشارکت در ساخت است. در این روش زمین از یک شخص و هزینه ساخت و اجرای آن از شخص دیگری تامین می‌شود و واحدهای ساخته شده بنا به توافق طرفین بین آن ها تقسیم می گردد.و قبل از هر چیزی باید هزینه بازسازی ساختمان خودتون و برآورد کنید.

اگر زمین یا خانه قدیمی در اختیار ندارید باز هم مشارکت در ساخت گزینه مناسبی است. با چند تن از بستگان و دوستانی که قصد ساخت یا خرید خانه دارند شراکت کنید و زمینی را جهت ساخت خانه تهیه کنید و پس از توافقات اولیه کار را آغاز کنید. این روش مناسب اعضای خانواده است زیرا که راهی بسیار مطمئن و کم هزینه برای ساخت سریع خانه ای ارزان با بودجه کم به حساب می‌آید.

مراحل ساخت خانه باغ


یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها برای کاهش هزینه‌های ساخت خانه باغ کم هزینه تخمین هزینه بازسازی در سال 1403، مربوط به طراحی معماری سازه است. طراحی پلان و نقشه‌ی خانه تنها به کشیدن چند خط و چینش اتاق‌ها و ارائه چند طرح سه‌بعدی زیبا و ظاهرپسند خلاصه نشده و سبک ساخت را نیز شامل خواهد شد.

این مرحله شامل در نظر گرفتن تمام جنبه‌های طراحی خانه می شود که از هزینه‌های ناخواسته و پیش‌بینی‌نشده در هنگام ساخت اجتناب شده و در نهایت به ارزان تمام شدن کل پروژه می‌انجامد.

برای رسیدن به این مقصود تنها راه، پیدا کردن یک معمار با تجربه و کارکشته است. هزینه‌ی طراحی و اجرای پلان توسط معمار تنها بخش کوچکی از کم هزینه ترین روش ساخت خانه را شامل می‌شود، اما در پایان صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌های ساخت را همراه خواهد داشت.

استفاده از تسهیلات بانکی

بانک مسکن از دیرباز جهت سامان دادن به وضعیت مسکن فعالیت دارد و سرمایه خود را در اختیار افراد و اشخاصی که قصد ساخت یا خرید خانه دارند، قرار می‌دهد. تسهیلات بانک مسکن مزیت پرداخت بلند مدت را نسبت به سایر بانک‌ها دارد و همچنین سود زیر ده درصد برای تسهیلات خود دریافت می‌کند. موسسه‌های قرض الحسنه نیز در زمینه وام‌های کوتاه مدت و مبلغ بالا ارائه خدمت می‌کنند که هرکدام شرایط بازپرداخت خود را دارند.

صرفه جویی در هزینه هنگام خرید زمین

خرید زمین را می‌توان بزرگ‌ترین هزینه در مراحل ساخت خانه دانست و اگر بتوان به نحوی در آن صرفه جویی کرد و زمین یا خانه‌ای را با قیمت پایین‌تر از عرف محله پیدا کرد، بسیاری از هزینه‌ ساخت خانه جبران می‌شود. در این راه بهترین استراتژی گذاشتن وقت زیاد برای خرید زمین، خانه و شناخت محله‌ای که قصد ساخت خانه با پول کم را در آن دارید، است.

نمونه پروزه های انجام شده برای ساخت خانه باغ کم هزینه توسط گروه قزوین پوشش

ساخت خانه باغ کم هزینه
ساخت خانه ارزان و سریع

انواع سقف شیروانی برای ساخت خانه باغ کم هزینه

خانه ویلا یا هر بنایی با سقف است که شکل میگیرد وگرنه سقف نباشد جز چندتا دیوار چیز دیگری نیست.

سقف های شیبدار خودشان مدل های زیادی با مواد و متریال مختلفی دارند.

نسبت به سلیقه، نوع طراحی ،آب و هوا و نوع مصالح مصرفی در آن سازه متفاوت است

همانطور که گفتیم هر سقف از متریال مختلفی تشکیل شده بنابر این وزن آنها هم مختلف است.

و حتی برای اجرا هم هرکدام مجری و متخصص مخصوص خود را دارد .

شینگل


سقف شینگل که پرطرفدارترین نوع سقف شیبدار است شامل دو بخش تک لایه و دولایه میباشد که هرکدام دارای طرح و رنگ جذاب است.

سقف شیبدار شینگل وزن سبکی دارد و بسیار با دوام است.

مطالعه بیشتر آسیب های طوفان به سقف

سفال


از گذشته تا به امروز از سفال برای پوشش سقف استفاده میشده است.

استفاده از سفال یک نمای کلاسیک با حس و حال قدیمی به ظاهر نمای بنای شما میبخشد و جلوه خاص خود را دارد.

در عین حال که سفال بسیار خاص میباشد ، شکننده و گران قیمت هم میباشد .

آندوویلا


پوشش آندوویلا نوعی ترکیب مواد سلولزی و فیبری بازیافتی است که با رزین و رنگ دانه های طبیعی با فشار و حرارت بالا ساخته میشود.

متریال این نوع از پوشش سقف شیبدار مناسب با استاندارد محیط زیست میباشد.

مواد تشکیل دهنده ورق های اندوویلا به گونه ای است که دچار قارچ زدگی نمیشونددر شرایطی که روبت هوا زیاد باشد نمیپوسد .

به گونه ای میتوان گفت این ورق ها مادام العمر هستند.

اندوویلا سبک ترین پوشش سقف در جهان است که صدای باران را به داخل انتقال نمیدهد و با رنگ بندی متنوع خود جلوه ای بسیار طبیعی دارد .

شیروانی فلزی

در گذشته که تنوع مصالح زیاد نبود، برای ساخت سقف شیروانی از گل استفاده می‌شد، اما در حال حاضر که مصالح ساختمانی تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته و به‌روز شده، مصالح دیگری جایگزین گل شده است.

بتن یکی از مصالح مورد استفاده و پرکاربرد برای سقف‌های شیروانی بود که به مرور زمان به دلیل وزن زیاد و سخت بودن شرایط نصب، کنار گذاشته شد و با سقف‌های فلزی جایگزین شد؛ زیرا سقف شیروانی فلزی در موارد متعددی توانست محدودیت‌های مصالح قبلی را از میان بردارد.

مزایای استفاده از انواع سقف شیروانی فلزی در ساخت خانه باغ کم هزینه چیست؟


وقتی می‌خواهید برای ساخت خانه باغ ساختمان مناسب‌ترین مواد سقف را انتخاب کنید، باید قبل از هر چیزی با مزایا و معایب آن آشنا باشید تا بتوانید با دید باز بهترین سقف را انتخاب کنید. موارد زیر مزیت‌های نصب سقف شیروانی فلزی است که باعث می‌شود این سقف‌ها جزو پرطرفدارترین مصالح باشند.

عدم نیاز به برف‌روبی


سقف شیروانی به شکل شیب‌دار طراحی می‌شود تا آب باران و برف به راحتی از روی آن تخلیه شود. در حالی‌ که سقف‌های مسطح نیاز به برف‌روبی دارند، سقف‌های فلزی که به شکل شیروانی طراحی می‌شوند نیازی به برف‌روبی ندارند.

قابلیت حمل و نقل آسان


برتری استفاده از سقف شیبدار فلزی در مقایسه با سقف‌ بتنی این است که وزن سبکی دارد و به‌راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد.

مقاومت بالای سقف شیروانی فلزی


سقف‌های شیروانی فلزی در برابر آسیب‌های محیط مقاومت و ماندگاری دارند.

به‌طور مثال لازم نیست هنگام وقوع طوفان یا باد نگران شکستن پانل‌ها باشید؛ زیرا ورق‌های گالوانیزه فلزی می‌تواند در برابر بادهای شدید هم ساختار خود را حفظ کند. حتی اگر بنا به دلایلی فشاری به سقف شیروانی فلزی وارد شود، باز هم احتمال تکه شدن یا شکستن پایین است. در نهایت اینکه یکی از دغدغه‌ها در مورد سازه‌های فلزی احتمال زنگ‌زدگی آن است؛ اما لازم است بدانید ورق‌های گالوانیزه مورد استفاده برای سقف شیب‌دار در صورت خیس شدن هم اکسید نمی‌شوند و زنگ نمی‌زنند.

جذابیت ظاهری


اولین ویژگی قابل مشاهده سقف‌ها ظاهر آن است. سقف‌ شیبدار فلزی به‌دلیل رنگ‌بندی متنوعی که دارد باعث گیرایی و جذابیت در نمای ظاهری ساختمان می‌شود.

نصب آسان سقف شیروانی


انواع سقف شیروانی فلزی
به‌راحتی و در مدت زمان کوتاهی قابل‌نصب هستند؛ به همین دلیل کسانی که می‌خواهند اقدامات ساخت و تجهیز ساختمان را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند می‌توانند با اجرای سقف فلزی، مراحل ساخت ساختمان را سریع‌تر به پایان برسانند.

ساخت خانه ارزان و سریع


ساخت کلبه چوبی ارزان برای ساخت خانه باغ کم هزینه چوب طیف وسیعی از مزیت ها را برای معماری سازگار با آب و هوا ارائه می دهد.

مهمتر از همه، خروجی خالص CO2 آن به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر است (به ویژه در مقایسه با بتن، که مسئول حدود 10٪ از کل دی اکسید کربن ساخته دست بشر است). این مزیت تنها در صورتی رشد می کند که چوب از منابع پایدار و در حالت ایده آل منطقه ای تهیه شود

مشتریان عزیز در سرتاسر کشور میتوانید برای اجرای ساخت خانه باغ کم هزینه با گروه حرفه ای قزوین پوشش تماس بگیرید.

راه ارتباطی:

09129265437

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟