پله چوبی دوبلکس مدرن و ارزان

پله چوبی دوبلکس

به طور سنتی، پله ها به عنوان نمایانگر زیبایی خانه شناخته شده اند. اغلب، پله ها نادیده گرفته می شوند، در حالی که بقیه دکوراسیون خانه شما را زیبا می کنند. وقت آن است که با طراحی پله چوبی دوبلکس کمی زیبایی و زرق و برق اضافه کنید و آن پله های قدیمی را در دوبلکس ارزشمند خود جایگزین کنید. در اینجا 20 طرح برتر پله برای خانه دوبلکس آورده شده است:


بهترین طراحی 15 پله چوبی دوبلکس

طراحی پله چوبی دوبلکس
این طرح های پله به زیبایی فضای داخلی خانه شما را ارتقا می دهند:

راه پله پیچ در پیچ پیچیده


اگر می‌خواهید دوبلکس شما دارای پیچیدگی باشد، برای طراحی پله چوبی دوبلکس، طرح پله‌ها را انتخاب کنید، مانند یک راه پله پیچ در پیچ زیبا. می توانید به سراغ یک راه پله چوبی یا فلزی به شکل روبان بروید که از یک طبقه به طبقه دیگر می پیچد.

راه پله چوبی زاویه دار


یک راه پله چوبی زاویه دار یک گزینه طراحی واضح و تمیز است. اگر شما فردی هستید که تم دکوراسیون مینیمالیستی و بدون مزخرف را برای خانه خود دوست دارید، این ایده طراحی بسیار مناسب دوبلکس شما خواهد بود.

پله ها را باز کنید


یک راه پله باز بدون نرده می تواند استفاده از فضا را به حداکثر برساند و برای دوبلکس های کوچک عالی است. با این حال، اگر بچه هایی در خانه دارید، در نصب این طرح دقت کنید.

نرده مینیمالیستی


نرده های فرفورژه ساده می توانند راه پله چوبی دوبلکس شما را به زیبایی تزئین کنند. به سراغ نوارهای فلزی ساده و عمودی بروید تا به عنوان نرده راه پله شما استفاده شود. آن را با پله‌های تیره ترکیب کنید و می‌توانید بروید.

طراحی شیشه ای مدرن


یک طرح شیشه ای مدرن برای راه پله شما، شامل یک نرده شیشه ای براق است. دیوار مجاور را با سایه روشن و روشن رنگ کنید تا کمی تضاد به طرح صنعتی اضافه کنید

سفید و قهوه ای معاصر


مسلما کلاسیک ترین طراحی پله برای خانه های دوبلکس شامل استفاده آزادانه از رنگ های سفید و قهوه ای است. با هماهنگی با طراحی معاصر خانه خود، می توانید یک راه پله چوبی با کیفیت خوب را انتخاب کنید که متناوب با آج های قهوه ای و بالابرهای سفید یا بالعکس باشد.

پله چوبی دوبلکس شناور


یک رویکرد فوق مدرن برای طراحی پله ها به دنبال پله های شناور است. به پله های شما حسی هیپنوتیزمی می دهد و باعث می شود احساس کنید در هوا شناور هستید.

پله چوبی دوبلکس تمام شیشه ای


آیا شما طرفدار همه چیز شیشه هستید؟ سپس می توانید به همین راحتی عشق خود را به شیشه های براق و شفاف در پله های دوبلکس خود بگنجانید. درست از پله ها تا پله ها، به دنبال اتصالات شیشه ای برای کل راه پله خود باشید و به دوبلکس خود حالتی جادویی بدهید.

گزینه ذخیره سازی پنهان


اگر می خواهید فضای ذخیره سازی در خانه خود را به حداکثر برسانید، طراحی کامل پله برای خانه دوبلکس شامل تبدیل فضای زیر پله ها به یک واحد ذخیره سازی مخفی است. می توانید این منطقه را به شکل کشوهای پلکانی تبدیل کنید.

طراحی نرده عتیقه


آیا می خواهید دوبلکس شما جذابیت دنیای قدیم داشته باشد؟ سپس باید به سراغ نرده های آنتیک با طرح ها و نقش های پیچیده بروید. نقوش گل حک شده در نرده های آهنی می تواند هاله ای از گذشته را به پلکان دوبلکس شما ببخشد.

پله چوبی ساده

پله چوبی اماده

سادگی پله های جوبی و سهولت نصب آنها باعث شده در بسیاری از خانه ها از طرح پله چوبی ساده برای ساخت راه پله استفاده شود. چوب به راحتی به قطعات بزرگ و کوچک بریده می شود به همین دلیل ساخت پله های ساده و ایمن در کمترین زمان را ممکن می سازد. تنوع رنگ های طبیعی چوب و اینکه به سهولت با مواد دیگر ترکیب می شود یک سیستم ساده و ایمن را در راه پله ایجاد می کند. از پله چوبی ساده بیشتر در منازل مسکونی با فضای محدود و بودجه مشخص استفاده می شود.

این محصول می تواند با یک شاسی چوبی یا آهنی و کفی های چوبی با نرده های کناری در ابعاد متفاوت ساخته شود. بیشتر پله های جوبی ساده از طرح مستقیم برای خانه های دوبلکس ساخته می شوند.

سازه نرده منحصر به فرد


فضای زیادی برای آزمایش طراحی پله دوبلکس شما وجود دارد. متقاطع رشته های فلزی بادوام برای تشکیل نرده راه پله می تواند گزینه ای نوآورانه برای شما باشد.

پاشیدن رنگ


اگر می خواهید به راه پله دوبلکس خود کمی زندگی و انرژی بیافزایید، می توانید رنگ های رنگی را اینجا و آنجا اضافه کنید. به عنوان مثال، می توانید رنگ روشنی مانند نارنجی، سبز یا سرخابی را برای پله های خود انتخاب کنید. می توانید دیوار مجاور را با سایه متضاد روشن تری رنگ کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشید.

راه پله به سبک مدرن


برای ایجاد فضای قابل استفاده اضافی در زیر پله ها می توان از یک راه پله به سبک شیروانی استفاده کرد. با طراحی خوب می توانید یک فضای مطالعه کوچک یا یک کتابخانه کوچک را زیر پله ها قرار دهید.

پله چوبی گرد دوبلکس

امروزه استفاده از پله گرد چوبی در بسیاری از خانه ها رواج یافته است.
پله گرد با نرده های چوبی تزئین شده با شاخه مو به سبک روستیک پلکانی متفاوت و زیبا برای محیط مورد نظر شما می باشد.
این پلکان به علت مساحت کمی که دارد فضای کمی از محیط را اشغال نموده و مناسب فضاهای کوچک است.
امکان استفاده از این پله در فضای باز نیز وجود دارد که نیازمند مقاوم سازی چوب در مقابل رطوبت و دما می باشد.
در این مطلب به اینکه قیمت پله گرد چوبی دوبلکس چقدر است؟ پاسخ خواهیم داد.

نورپردازی شبانه محیطی

راه پله چوبی داخل ساختمان


در صورتی که به دنبال روشن کردن راه پله های خود برای دید بهتر و درخشش اثیری هستید، می توانید از نورپردازی شبانه محیطی در هر پله استفاده کنید. نورهای کوچک و زرد را برای جلوه ای جذاب انتخاب کنید.

چوب سخت جلا داده شده


طراحی پله های همیشه سبز برای خانه های دوبلکس شامل استفاده خوب از چوب سخت صیقلی است. چوب های باکیفیت مانند افرا، بلوط یا ساج را انتخاب کنید. قهوه ای تیره یا قهوه ای گیلاسی عالی است و به پله های شما حالت طبیعی می دهد.

جمع بندی طرح های پله برای خانه دوبلکس


این لیست ما از طراحی پله های عالی برای خانه های دوبلکس بود که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با رنگ ها، الگوها و مواد تخیلی کنید. آزمایش های خردمندانه می تواند به هر خریدار خانه کمک کند تا پله های زیبایی برای دوبلکس دوست داشتنی خود داشته باشد.

قیمت پله چوبی دوبلکس

به صورت کلی تعین قیمت پله چوبی به مواردی مانند : نوع چوب استفاده شده در ساخت آن و ابعاد سازه اصلی بستگی دارد. تنوع و تفاوت کیفیت چوب هایی که برای تولید این محصول به کار می رود و سادگی یا پیچدگی تزئینات روی پله قیمت نهایی آن را مشخص می کند. در هر حال قیمت پله چوبی تنها پس از طراحی کامل آن و انتخاب نوع و کیفیت متریال توسط کارشناسان قزوین پوششت عیین می شود.

مشتزیان عزیز برای اجرای پله چوبی دوبلکس در سرتاسر اقصی نقاط ایران میتوانید با قزوین پوشش تماس بگیرید.

راه ارتباط:09129265437

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟