آهن کشی سردرب حیاط

نمای سردرب حیاط ویلایی

نمای آهن کشی سردرب حیاط خانه که روی درب ورودی ساختمان بنا می گردد، سردرب نام دارد. وظیفه سردرب هر ساختمانی، محافظت از درب ها در مقابل اشعه نور خورشید، باران و برف می باشد و میتوانید همانند سقف شیروانی این سازه را طراحی کنید. با اضافه شدن سیستم های هوشمند به بدنه درب ورودی برای محافظت از این قطعات در شرایط جوی مختلف، استفاده از سردرب های ورودی اهمیت بیشتری پیدا کرد.

از نظر معماری آهن کشی سردرب حیاط سردرب یک عنصر مهم و به معنی حلقه ای واسط بین فضای بیرون و درون بنا است. این مفهوم از یک سو، متاثر از معماری مجموعه داخلی بنا و از سویی دیگر تحت تاثیر حس زیبایی شناسی سازنده یا مالک آن بنا می باشد. تنوع در طراحی و پوشش سقف سردرب های جدید بسیار گسترده است و مجموعه قزوین پوشش با تجربه دو دهه فعالیت در حوزه اجرای سقف آردواز مفتخر است تا متناسب با فضای ورودی شما سردرب مناسب را معرفی، تامین و اجرا نماید. در ادامه به بررسی موارد مختلف در طراحی سردرب های جدید می پردازیم:

انواع سردرب های جدید


انواع آهن کشی سردرب حیاط ورودی در بازار وجود دارند که شما می ‌توانید براساس نیاز و هزینه ‌ای که برای آن در نظر گرفته ‌اید، یکی از آنها را انتخاب کنید. سردرب ها هم از لحاظ طرح و هم از لحاظ زیرسازی و مواد اولیه پوششی در طرح‌ ها و تنوع های مختلفی موجود هستند. با اهمیت ‌ترین و پرطرفدارترین سردرهای ورودی عبارت ‌اند از:
دو شیب
چهارشیب
طرح چینی
طرح کتابی

همچنین سر درب های زیر بر اساس نیاز و نظر مشتری نصب و استفاده میشوند.
سردری فرورفته در نمای اصلی
سردرب قوس ‌دار
سردرب های اشرافی و تجملی
سردر ستون ‌دار

مدل سردرب حیاط ساده و شیک

آهن کشی سردرب حیاط

مدل سردرب حیاط ساده و شیک
سردرب های جدید

انواع سردرب حیاط از نظر جنس و مواد سازنده


سردرب‌ های ورودی ساختمان از نظر متریال سازنده هم انواع گوناگونی دارند. انواع سر درب از نظر جنس و مواد سازنده عبارت ‌اند از: ورق طرح سفال، تایل ‌های پرچین، دکورا ،المت، کینگستون، آردواز و سفال که به تک ‌تک آن ‌ها اشاره خواهیم کرد.

ورق طرح سفال


مناسب ‌ترین انتخاب برای سر درب‌ های ورودی ویلا و ساختمان ‌ها ورق طرح سفال می‌ باشد. این نوع ورق مقاومت بسیار بالایی داشته و بسیار سبک و کم ‌وزن است.

تایل های پرچین


تایل های پرچین ضخامت‌ های مختلفی دارند و طراح انتخاب می‌کند که چه نوع ضخامتی برای ساختمان استفاده شود. این متریال برای اجرای سردر مناسب است چرا که وزن کمی دارد همچنین می‌ تواند در مقابل سنگینی ناشی از برف به خوبی مقاومت کند.

تایل سنگریزه ای دکرا


این نوع سر درب از ترکیب مواد مختلف با سنگ‌ ریزه تولید شده و انعطاف ‌پذیری و مقاومت بالایی دارد و از بهترین گزینه ‌ها برای ساخت سردرب دکرا می‌ باشد.

متروتایل


این متریال نسبت به بقیه متریال ها از وزن کمتری برخوردار است که این وزن کمتر باعث می‌شود مراحل نصب و اجرای سر درب به‌ راحتی انجام شود.

کینگستون


این نوع متریال نسبت‌ به مواد دیگر بسیار متراکم ‌تر و پایداری کافی در برابر بادهای شدید دارد، بنابراین در مناطقی که وزش باد شدید در آن ‌ها رخ می‌ دهد مناسب است.

سفال


سفال از نظر ظاهری بسیار جذاب و بسیار محبوب است، اما از نظر مقاومت و کیفیت برای اجرایی کردن مناسب نیست اگر می ‌خواهید از سفال برای نصب سردرب ساختمان استفاده کنید می‌ توانید از ورق ‌های طرح سفال که مقاومت مناسبی نسبت به خود سفال دارند استفاده کنید.

هزینه اجرای آهن کشی سردرب حیاط

هزینه اجرای آهن کشی سردرب حیاط و پارکینگ بر حسب متریال به کار رفته از جمله دامپا که خود انواع مختلفی دارد مانند: دامپا فلزی روغنی، فلزی رنگی، پی وی سی و چوب و غیره که بیشتر از لمبه های روغنی با قطر ۰.۵ میلی‌متر به کار برده می شود. این مورد برای استقامت و قابلیت جوشکاری به قاب نما نیز احتیاج خواهد داشت.

خدمات قزوین پوشش در زمینه ساخت انواع سردرب حیاط


پرسنا اجرایی قزوین پوشش با داشتن تجربه فراوان در زمینه ساخت سقف‌ های شیب‌دار، سقف ‌های شیروانی، آلاچیق، فلاشر روی دیوار، فلاشینگ ساختمان ,ساخت کلبه سوئیسی و … فعالیت می‌ کند. همچنین قزوین پوشش در زمینه ساخت و اجرای آهن کشی سردرب حیاط سردرهای ورودی خدمات زیادی ارائه می ‌دهد که عبارت‌ اند از : طراحی و اجرای سر درب حیاط ساختمان و ویلا، ساخت آلاچیق، سقف ‌های شیب ‌دار، سقف ویلا، ورق ‌های طرح سفال پرچین و…
از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. برای سفارش و نصب سردرب می توانید با شماره 09129265437 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟