نصب فلاشینگ شیروانی توسط قزوین پوشش

نصب فلاشینگ شیروانی

یک نمودار و توضیح مفید در مورد نصب فلاشینگ شیروانی چگونه چشمک زدن دودکش، چشمک زن پله ای و سایر انواع چشمک زن سقف از نشتی محافظت می کند.

برخی از قسمت های سقف و دیوارهای خارجی به ویژه در معرض نشتی و آسیب آب هستند. اینها شامل دره های پشت بام، محل تقاطع بین دیوار پشتی و سطح سقف، و محیط دودکش و نورگیر است – تقریباً در هر جایی که روان آب سنگین است یا دو سطح متضاد به هم می رسند. این نواحی به حفاظت اضافی نیاز دارند که فلاشینگ فراهم می کند.

اگرچه نصب فلاشینگ شیروانی گهگاه از پلاستیک، نمد سقف یا لاستیک ساخته می شود، اما معمولاً از فلز مقاوم در برابر زنگ زدگی فولاد گالوانیزه، آلومینیوم یا مس ساخته می شود. ورق فلز گالوانیزه رایج ترین است، اما آلومینیوم و مس گاه به گاه در موقعیت های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. فلاشینگ آلومینیومی برای نصب خود به خود بسیار محبوب است زیرا خم شدن آن آسان است. فلاش مسی معمولاً به صورت سفارشی برای استفاده در سقف های مسی ساخته می شود.

فلاشینگ شکل می گیرد و در برخی موارد بسته به کاری که باید انجام دهد به اشکال مختلفی لحیم می شود. در زیر انواع اصلی نصب  فلاشینگ شیروانی ذکر شده است:

نصب فلاشینگ شیروانی

چشمک زن دودکش در چندین قسمت در اطراف پایه دودکش اعمال می شود – چشمک زدن مداوم در امتداد پایین، چشمک زدن پله ها به سمت بالا و چشمک زن زین در بالا. درپوش چشمک زن، ملات شده یا درزبندی شده در دودکش، روی لبه های بالایی چراغ های چشمک زن دیگر می چرخد تا از عبور آب از پشت آنها جلوگیری کند.

چشمک زدن مداوم از اتصال بین دیوار عمودی و نصب شیروانی محافظت می کند.

نورگیرها اغلب چشمک زن یکپارچه خود را دارند. در غیر این صورت، لبه های آنها با چشمک زدن مداوم در امتداد پایه، چشمک زدن پله ها به سمت بالا و چشمک زدن زین در بالای آن فلش می شود.

چشمک زن پله ای سقف را بالا می برد تا از جایی که سقف با دیوارهای کناری خوابگاه ها، دودکش ها و برخی از نورگیرها برخورد می کند محافظت کند. از یک سری قطعات فلزی با زاویه قائم تشکیل شده است. هر بخش در یک دوره از زونا کار می شود به طوری که بر بخش زیر آن همپوشانی دارد. لبه عمودی چشمک زن معمولاً در زیر سایدینگ قرار می گیرد یا با یک چشمک زن دوم که به داخل دودکش ملات می شود یا در امتداد یک نورگیر درزبندی می شود تا آب نتواند به صورت مخفیانه از پشت آن عبور کند، پوشانده می شود.

چشمک زن دره از دره هایی که دو هواپیمای سقفی به هم می رسند محافظت می کند. این کانال W شکل قبل از نصب مصالح تکمیلی سقف، بالای نمد ساختمان قرار می گیرد.

چشمک زن لوله هواکش روی دودکش ها و لوله ها قرار می گیرد. مخروطی شکل با فلنج در پایه است که هنگام اعمال سقف به داخل زونا کار می‌کند.

 

اکنون برای نصب فلاشینگ شیروانی حرفه ای تماس بگیرید:

تماس باقزوین پوشش:09129265437

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟