شیروانی طرح سفال اجرا شده توسط قزوین پوشش

شیروانی طرح سفال

هر آنچه که باید در مورد سقف شیروانی طرح سفال بدانید
سقف شیروانی طرح سفال از ظرافت و سبک را به هر سقفی ارائه می دهد. آنها برای صاحب خانه هایی که خواهان طراحی بیرونی متمایز با ماهیت انعطاف پذیر هستند، کاملا مناسب هستند. کاشی‌های سرامیکی سقف که برای دوام و عملکرد فوق‌العاده ساخته شده‌اند، در برابر آب، باد و گرمای شدید قوی هستند، بنابراین می‌توانید با دانستن اینکه خانه رویایی شما برای ماندگاری ساخته شده است، آسوده خاطر باشید.

گاهی اوقات، سقف شیروانی طرح سفال ممکن است مترادف با سقف سفالی باشد. این به این دلیل است که سقف طرح سفال از سفالی منشاء می گیرد. خاک رس آسیاب شده با مواد افزودنی مانند آب و ماسه مخلوط می شود و سپس به قالب های سفارشی در اشکال و اندازه های مختلف تبدیل می شود. پس از خارج شدن از قالب ها، زونا با دقت خشک می شوند و بعداً در کوره ای با دمای بالا پخته می شوند تا از دوام و مقاومت در برابر آتش اطمینان حاصل شود. این باعث ایجاد کاشی سفالی سفالی با رنگ های طبیعی خاکی-قهوه ای و قرمز می شود.

کاشی‌های سفالی  بدون لعاب، رنگ‌های طبیعی متمایزی ارائه می‌دهند، اما بسیار متخلخل باقی می‌مانند و در طول زمان مستعد لکه‌های کپک یا آب هستند. به همین دلیل است که کاشی های سفالی طبیعی برای محافظت در برابر عناصر باید یا با یک درزگیر یا لعاب کاری شوند. لعاب کاری فرآیندی است که شامل چسباندن سطح شیشه مانند به کاشی سفالی از طریق فرآیند دوم پخت در کوره است. رنگ ها ممکن است قبل از پخت دوم با لعاب مخلوط شوند و در نتیجه یک کاشی سرامیکی ضد آب و ضد لک به رنگ دلخواه شما ایجاد شود.

در این مقاله برخی از مزایا و معایب شیروانی طرح سفال لعابدار را به اشتراک می گذارم. این متریال سقف منحصر به فرد و قدرتمند نه تنها همسایگان شما را با حضور زیبا در خیابان تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه برای سال های آینده به خانه شما ارزش و سبک می بخشد.

سبک و طراحی خانه با شیروانی طرح سفال

شیروانی طرح سفال

این سقف شیروانی طرح سفال که صدها سال وجود دارند، الگوی خیره‌کننده‌ای ایجاد می‌کنند که مطمئناً محله شما را خیره می‌کند و از ظرافت زوناهای تیره آسفالت متمایز می‌شود. سقف های کاشی و سرامیک را می توان برای طراحی خانه های معاصر یا خانه های سنتی جنوب غربی یا اسپانیایی به کار برد. آنها همچنین هنگامی که در خانه های ساخته شده به سبک مدیترانه ای گنجانده می شوند زیبا به نظر می رسند.

ورق طرح سفال با قرارگیری دقیق‌شان طوری چیده شده‌اند که کانال‌های آب رو به پایین ایجاد می‌کنند و برای سقف‌هایی با شیب تندتر مناسب هستند. برای سقف هایی با شیب کمتر از 4:12، سقف های سرامیکی توصیه نمی شود.

شیروانی طرح سفال

زیبایی شناسی زرق و برق دار

ورق های طرح سفال با رنگ‌های بی‌پایان در دسترس، می‌توانند با شکل و پالت انتخابی شما مطابقت داشته باشند. آن‌ها می‌توانند بیانیه‌ای با رنگ زرد روشن ایجاد کنند یا پس‌زمینه‌ای آرام‌بخش آبی یا سبز جنگلی ارائه دهند. برخی از صاحبان خانه‌ها سقف‌های کاشی و سرامیک رنگارنگ را با لهجه‌های مسی یا فلزی جفت می‌کنند تا تصوری از دنیای قدیم ایجاد کنند.

سقف شیروانی فلزی طرح سفال می‌توانند شکل منحنی سنتی  به سبک ویلایی باشند یا به صورت صاف و شبیه سقف تخته سنگی باشند. این ماده سقفی به شما امکان می دهد رنگ، شکل و اندازه خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، کاشی‌های سرامیکی انعطاف‌پذیری را برای طراحی سقف شما مطابق با زیبایی منزل شخصی شما ارائه می‌دهند.

قدرت و طول عمر برتر

کاشی‌های سرامیکی به دلیل فرآیند پخت در کوره و قرار گرفتن در معرض دماهای شدید، مقاوم در برابر آتش هستند و دوام فوق‌العاده‌ای در برابر عناصر دارند. به طور معمول، شما می توانید انتظار داشته باشید که سقف سرامیکی شما حداقل 50 سال با نگهداری منظم توصیه شده دوام بیاورد. برخی از آنها 100 سال یا بیشتر عمر می کنند.

معایب سقف شیروانی طرح سفال

شیروانی طرح سفال

نصب و راه اندازی مشکل

همانطور که گفته شد، کاشی های سرامیکی باید با دقت زیادی در چینش فلس قرار داده شوند تا رواناب و آبیاری مناسب تسهیل شود. این یک پروژه DIY برای تیم ساخت و ساز در خانه نیست. برای تکمیل پروژه سقف خود به یک متخصص ماهر و با تجربه در نصب زونا سرامیکی نیاز دارید. این شامل انتخاب لایه زیرین مناسب، اندازه گیری صحیح سقف به منظور خرید لوازم کافی و درک طرح دقیق برای جلوگیری از آسیب یا نشت در آینده است.

شکست بالقوه

کاشی های سرامیکی برای مقاومت در برابر عناصر ساخته شده اند، به شرطی که به درستی به سقف شما متصل شوند. با این حال، حمل و نقل و نصب کاشی ها نیاز به حداکثر دقت و احتیاط برای محافظت از تک تک قطعات سرامیکی دارد. در حالی که کاشی‌ها احتمالاً در برابر تگرگ به اندازه توپ گلف مقاومت می‌کنند، اما وقتی انسان بالغ روی آن پا می‌گذارد، در برابر شکستگی مقاومت نمی‌کند. آسیب به این کاشی های شکننده به هزینه های تعویض اضافه می کند.

وزن سنگین

در مقایسه با سقف آسفالت سنتی، کاشی های سرامیکی بسیار سنگین هستند. آنها قوی ساخته شده اند، اما وزن آنها از مواد استاندارد شما بیشتر است. این ممکن است مستلزم نصب تکیه گاه اضافی در زیر لایه زیرین برای تحمل وزن سنگین باشد که به هزینه کلی نیز می افزاید.

تعمیر و نگهداری مورد نیاز

مقدار مورد نیاز نگهداری برای کاشی و سرامیک وجود دارد، بنابراین حتماً برای برنامه های نگهداری توصیه شده با پیمانکار سقف خود مشورت کنید. به طور خاص، ممکن است مواد زیربنایی نیاز به بازرسی داشته باشند و به طور بالقوه هر هشت تا 20 سال یک بار توسط یک متخصص ماهر جایگزین شوند. عدم تکمیل تعمیر و نگهداری توصیه شده ممکن است بعداً منجر به هزینه های زیادی برای تعمیر آسیب شود.

چه در حال ساختن یک خانه جدید باشید که سبک یک ویلای زیبای را جشن می گیرد یا جذابیت دریای مدیترانه را بازسازی می کند، سقف شیروانی طرح سفال بافت زیبا و رنگ ماندگاری را به شاهکار شما می بخشد. این الگوهای رویایی و طرح‌های دوست‌داشتنی نه تنها برای دیدن باورنکردنی هستند، بلکه برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی شدید و بادهای شدید ساخته شده‌اند. با مراقبت صحیح در طول زمان، سقف سرامیکی شما برای نسل ها از خانه و خانواده شما محافظت می کند.

هم اکنون شمامشتریات محترم درسرتاسر کشور میتوانید برای انجام پروژه سقف شیروانی با قزوین پوشش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟