اجرای سقف ویلا توسط تیم قزوین پوشش

اجرای سقف ویلا

مزایای اجرای سقف ویلا
سقف‌های شیبدار شیروانی به صورتی طراحی می‌شوند که چشم انداز بسیار زیبایی را برای مالک و محیط اطراف ایجاد کنند. اما علاوه بر زیبایی ظاهری، دیگر مزایای این سبک طراحی چیست؟

در کنار زیبایی یکی از اصلی‌ترین مزایای طراحی سقف‌های شیروانی، ماندگاری آن است. این سبک طراحی در شرایط متنوع جغرافیایی مقاومت بالایی دارد و البته در برابر نفوذ آب بسیار قوی و محکم است.

در فصل زمستان و در برابر بارش سنگین برف همچون دیگر سقف‌ها نیازی به برف روبی ندارد. همچنین در برابر حوادثی چون آتش سوزی و یا زلزله مقاوم است. در نتیجه می‌توان گفت در صورتی که محاسبات دقیق برای شیب سقف انجام شود، طول عمر این سقف بسیار بالا می باشد.

سبک سقف‌های شیروانی را می‌توان بسیار مقاوم و مستحکم دانست. با توضیحی تخصصی‌تر باید خاطر نشان کرد که سقف‌های شیروانی بر روی خرپا بنا می‌شود. خرپاها بر دو نوع چوبی و فلزی ساخته می‌شوند، در نتیجه باید حتماً به انتخاب نوع دقیق خرپا نیز توجه داشت که همه این موارد بعد از مشورت با شرکت ویلا شمال و متخصصین و مهندسین برای شما روشن خواهد شد.

سقف شیروانی استاندارد باید بتواند با بیشترین میزان بارش و وزش باد سنجیده شود و مورد آزمون قرار گیرد. رعایت نکردن استانداردها در مصالح مورد استفاده و یا در هنگام اجرا، هزینه‌های سنگین مرمت و بازسازی در پی خواهد داشت.

انواع سقف های شیروانی جهت اجرای سقف ویلا

انواع سقف شیروانی از نظر نوع پوشش سقف شیروانی و مصالح قابل استفاده به شرح زیر است:

۱- اجرای سقف ویلا با ورق طرح سفال:

ورق طرح سفال از جمله مصالحی هست که در زمان ورود به صنعت ساختمان با استقبال ویژه‌ای روبرو شد. این ورق بسیار زیبا بوده و دارای تنوع رنگ نیز می‌باشد. این نوع ورق بخاطر زیبایی و استحکام در آلاچیق‌ها، پوشش سقف‌های شیروانی و سقف‌های شیبدار ویلاها و سردرب های ساختمان بکار گرفته می‌شود.

۲-اجرای سقف ویلا با پوشش آندوویلا:

ورق آندوویلا ضد آب گیری بوده و با محیط زیست سازگار هستند. اگر به فکر بازسازی یا ساخت پوشش سقف شیبدار خود هستید آندوویلا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد، چرا که تمامی استانداردهای روز در این ورق رعایت شده است.

۳-اجرای سقف ویلا باپوشش آندولین:

ورق آندولین دارای عایق بسیار خوبی در برابر نفوذ آب است و بدلیل انعطافی که دارد ترک بر نمی‌دارد، زنگ نمی زند و پوسیده هم نمی‌شود و نیز در انواع شرایط آب و هوایی برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری قابل استفاده است.

۴- اجرای سقف ویلا با تایل دکرا:

دکرا یک نوع ورق پوشش سقفی است که از فولاد گالوانیزه ساخته شده و وزن بسیار پایین و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل مورد توجه پیمانکاران بسیاری از کشورها مخصوصاً ایران واقع شده است.

۵- اجرای سقف ویلا با پوشش شینگل:

مواد اولیه پوشش سقف شینگل قیر پلیمری است و سطح بالایی از آن را گرانول معدنی تشکیل می دهد. اندازه متوسط برای عرض این ورق ۳۵ سانتی متر و برای طول ۱ متر است که با یک شبکه شیشه‌ای مات به هم متصل شده اند. این ورق ها داری طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی می باشند.

۶- اجرای سقف ویلا با ورق طرح سفال رنگی:

ورق رنگی به همان ورق‌های فلزی گالوانیزه گفته می‌شود که به وسیله تکنیک‌ها و دستگاه‌های خاصی در صنعت رنگ می‌شوند. ضخامت رنگ اضافه شده به ورق رنگی ۵۰ میکرون می‌باشد.

در نهایت باید گفت پیش از انتخاب سبک و طراح سقف شیروانی، حتماً باید به موارد ذکر شده توجه کرد و از دانش متخصصین و معماران استفاده کرد. بعد از مشورت می‌توانید پروژه خود را سفارش داده و از نمای کلاسیک سقف شیروانی برای محل زندگی لذت ببرید.

همانطور که در تصویرمشاهده می کنید اجرای سقف ویلا توسط کادراجرایی قزوین پوشش نصب واجراشده است.

هم اکنون شما می توانید پروژه خود را سفارش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟