نصب سقف شیروانی در قزوین

سقف شیروانی فلزی

چرا اجرا و نصب سقف شیروانی بهترین انتخاب است؟
شرکت قزوین پوشش آماده طراحی، ساخت و نصب سقف شیروانی در قزوین و تمامی نقاط کشور با متریال های مرغوب و جدید می باشد. اجرای کلیه خدمات شیروانی، نصب سقف شیروانی ویلاها در تمام مناطق قزوین و تهران و شهرستانها با متریال های داخلی و خارجی توسط شرکت قزوین پوشش انجام می شود.

با شرکت قزوین پوشش در تماس باشید. جهت نصب سقف شیروانی درقزوین و دادن سفارش بهتر است مقاله زیر را مطالعه نمایید و با اطلاعات بیشتری شروع به نصب نمایید. در مقاله زیر مزایا و معایب سقف شیروانی، مناسب ترین رنگ سقف شیروانی، مدل های سقف شیروانی و غیره بیان شده است

 

مراحل نصب سقف شیروانی یا سقف های شیبدار

 

زیرسازی سقف شیروانی

جهت نصب سقف شیروانی در قزوین باید برخلاف وزش باد باشد. نصب سقف شیروانی اصولا از پایین ترین نقطه سقف شیروانی انجام می شود. جهت آشنایی مراحل نصب سقف شیروانی و نکات لازم جهت اجرای سقف با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

نصب سقف شیروانی به گونه ایست که ابتدا باید دور فضا را با پروفیل چوبی یا فلزی یک کلاف ایجاد کنیم تا یک نشیمن مناسب جهت زیباسازی سقف شیبدار آماده شود. این کلاف با اتصالات مناسب به اسکلت سازه وصل می شود تا به وسیله باد یا دیگر نیروها از اسکلت جدا نشود.

در مرحله بعد جهت نصب سقف شیروانی بلندترین دهنه مورد نیاز سقف را با توجه به نوع سقف شیبدار می سازیم و در محل مورد نظر قرار می دهیم. سپس جهت ایجاد شیب، پروفیل های جانبی را به پروفیل اصلی متصل می کنیم و تا پایین زیرسازی سقف شیروانی ادامه می دهیم.

پوشش روی زیرسازی سقف شیروانی
پس از اتمام زیرسازی جهت نصب سقف شیروانی؛ با استفاده از مصالح مناسب پوشش نهایی را می پوشانیم. مصالح پوششی از جنس چوب یا فلز و یا مصالح دیگری می توانند باشند‌.

پوشش تکمیلی و نهایی سقف شیروانی
در مرحله آخر نصب سقف شیروانی باید پوشش نهایی انجام شود. برخی از این پوشش ها نیاز به لایه عایق رطوبتی با استفاده از مصالح دیگر دارند و برای برخی دیگر می توان نوعی همپوشانی بر روی یکدیگر قرار داد تا ایجاد عایق کنند.

نکته: برای نصب سقف شیروانی در ویلاها رعایت این نکته ضروری است که متریال انتخاب شده زیبا بوده و با استایل ویلا همخوانی داشته باشد. در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی نیز امر بسیار مهمی است.

 

قیمت نصب سقف شیروانی در قزوین

قیمت نصب سقف شیروانی بسیار متنوع و متغیر است. هزینه نصب سقف شیروانی براساس مواد و متریال به کار رفته در سقف شیروانی، زوایای تعیین شده جهت قسمت های مختلف سقف شیروانی و نیز مساحت مکان مورد نظر توسط نیروی متخصص و با تجربه در امر نصب سقف شیروانی محاسبه می شود. استفاده از نصابان مجرب باعث افزایش طول عمر سازه و کاهش هزینه نصب سقف شیروانی می شود.

شرکت قزوین پوشش علاوه بر نصب سقف شیروانی در قزوین ، تعمیرات سقف شیروانی را نیز انجام می دهد که با توجه به نوع تعمیر قیمت محاسبه می شود. جهت اطلاع دقیق تر از قیمت نصب سقف شیروانی و سفارش نصب سقف شیروانی با شرکت قزوین پوشش در تماس باشید. انجام کلیه امور نصب و تعمیر سقف های شیبدار شیروانی توسط شرکت قزوین پوشش با ضمانت و گارانتی می باشد.

چند نکته مهم و کلیدی جهت نصب سقف شیروانی

داشتن تجربه در نصب سقف شیروانی؛ بسیار مهم و حائز اهمیت است. اگر سقفهای شیبدار به درستی نصب نشوند، به خوبی آب بندی نمی شوند و خیلی زود آب به درون ساختمان نفوذ می کند. دلیل نفوذ آب به داخل می تواند یکی از موارد زیر باشد:

نداشتن همپوشانی لازم و مناسب سقف
بستن پیچ ها در جای غلط در هنگام نصب شیروانی

 

انواع سقف شیروانی

در مجموع دو نوع سقف شیروانی داریم: سقف دو طرفه با شیب تند و سقف چهار طرفه با شیب کم. در واقع سقفهای شیروانی براساس جنس مصالح شیروانی دسته بندی می شوند که بنا به مزایا و معایب هر کدام از انواع سقف شیروانی (که در ادامه مطلب به برخی از آنها می پردازیم) و درخواست مشتری، نصب سقف شیروانی توسط تیم اجرایی قزوین پوشش انجام می شود. انواع سقفهای شیروانی با متریال گوناگون عبارتند از:

نصب سقف شیروانی با ورق طرح سفال
نصب سقف شیروانی با ورق شینگل
نصب سقف شیروانی سفال
نصب سقف شیروانی با سفال طبرستان
نصب سقف شیروانی با ورق تایل دکرا
نصب سقف شیروانی با آندوویلا
نصب سقف شیروانی با ایرانت
نصب سقف شیروانی با تایل پرچین
نصب سقف شیروانی با ورق سینوسی
نصب سقف شیروانی با ورق ذوزنقه
نصب سقف شیروانی با ورق شادولاین

همانطور که  درتصویر مشاهده می کنید نصب سقف شیروانی در قزوین توسط تیم اجرایی قزوین پوشش نصب واجراشده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟