سایبان طرح سفال اجراشده توسط قزوین پوشش

سایبان طرح سفال

مزایای سایبان طرح سفال نسبت  به  سفال
طرح سفال معمولاً در ردیف‌های موازی آویزان می‌شوند و هر ردیف روی ردیف زیر آن همپوشانی دارد تا از آب باران جلوگیری کند و میخ‌هایی را که ردیف زیر را نگه می‌دارند بپوشاند. همچنین کاشی‌های سقفی برای موقعیت‌های خاص وجود دارد، به‌ویژه جایی که صفحات چند زمین به هم می‌رسند. انتخاب کاشی های سقف باید با توجه به زیبایی و دوام آنها انجام شود. یکی از این نوع کاشی های سقفی سرامیکی است. از کاشی‌های رسی سنتی متفاوت است به این معنا که حاوی خاک رس سفید است و تحت تکنیک‌های فشرده سازی شدید تولید می‌شود.

سایبان طرح سفال

کاشی های سفالی سنتی در مقابل کاشی های سرامیکی

کاشی های سفالی سنتی اغلب در تحمل دماهای مختلف کوتاهی می کنند. آنها به سمت جلبک ها و قارچ ها کشیده می شوند. جذب آب کاشی های سفالی نیز بالاست زیرا ماده پایه خود رس استاندارد است. در حالی که ماده پایه مورد استفاده برای تولید کاشی و سرامیک خاک رس سفید طبیعی است. خاک رس سفید بازتاب عالی، مقاومت در برابر حرارت، نسبتا سبک وزن، ماندگاری طولانی، مقاومت در برابر آتش و آب و هوا را ارائه می دهد. پوشش سرامیکی در پوسته خارجی مقاومت بیشتری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف می دهد. آب توسط پوشش دفع می شود و هیچ آبی توسط کاشی ها جذب نمی شود. اینها برای سقف های شیبدار و شیبدار گزینه مناسبی هستند. کاشی و سرامیک سقف نسبت به سایر انواع سقف نه تنها از نظر بیان معماری، دوام بلکه از نظر سایر خصوصیات فیزیکی و مکانیکی مزایای قابل توجهی دارد. کاشی و سرامیک سقف یک گزینه بام سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می شود.

سایبان طرح سفال

 

ویژگی های سایبان طرح سفال

یکی از ویژگی های بارز این سایبان طرح سفال دوام آن است. همچنین دارای خواص مقاومت عالی در برابر آتش است و برای شرایط آب و هوایی سخت و خصمانه کاملاً مناسب است. پوسته بیرونی آن که آب می ریزد، یک لایه حفاظتی اضافی ایجاد می کند. همچنین به دلیل اعتبار پایداری آن به عنوان راه حل سقف توصیه می شود. کاشی های سفالی بسیار سازگار با محیط زیست با استفاده از هیچ گونه مواد نگهدارنده شیمیایی ساخته نمی شوند و به عنوان یک ماده کاملاً قابل تجدید هستند. کاشی و سرامیک همچنین می تواند با خنک نگه داشتن خانه در تابستان به کاهش مصرف انرژی شما کمک کند. آنها حتی برخی از ویژگی های عایق را برای زمستان به خانه شما اضافه می کنند.

سایبان طرح سفال

مزایای سایبان طرح سفال

دوام
طول عمر
مقاوم در برابر آتش
مقاوم در برابر گرد و غبار
می تواند شرایط آب و هوایی سخت را تحمل کند
از جلبک و قارچ جلوگیری می کند
مقاومت حرارتی بهتر
صدای خارجی را کاهش می دهد
کاشی های سرامیکی در کوره 1100 درجه سانتیگراد پخت می شوند که لعاب عمیق تری ایجاد می کند.
سبک تر از کاشی های سفالی سنتی
ظرفیت تحمل بار خوب
کاشی های سرامیکی سقف نیز به طور گسترده ای به عنوان یک عنصر طراحی برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله نما استفاده می شود. آنها در پروفیل ها و سبک های متعددی هستند، کاشی های سرامیکی می توانند به راحتی با هر سبک معماری مطابقت داشته باشند. آنها ارزش افزوده ای را به عنوان عنصری از راحتی در خانه، با محافظت عالی ارائه می دهند و ارزش زیبایی شناسی را اضافه می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟