اجرای آردواز در قزوین توسط کادر اجرایی قزوین پوشش

اجرای آردواز در قزوین

تیم اجرایی قزوین پوشش ، آماده ارائه خدمات نصب و اجرای آردواز در قزوین و سراسر کشور می باشند. جهت نصب و مشاوره تماس بگیرید

ویژگی‌های آردواز

هر دو نوع آردواز در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین سقف آردواز یک مانع مستحکم در برابر نفوذ گرد و غبار، آلودگی‎ها و… است. آردوازها نسبت به اکثر متریالی که برای اجرای شیروانی به کار میروند، وزن کمتر و مقاومت بیشتری دارند. ورقه‌های آردواز توانایی تحمل وزن برف سنگین را دارند چرا که فرایند تولید آردواز تحت فشار بالا انجام می‌شود و بسیار مقاوم است. آردواز در برابر آلودگی‌های شیمیایی نیز پایداری خوبی دارد و دچار خوردگی و پوسیدگی نخواهد شد. ورقه‌های آردواز به صورت آماده در بازار وجود دارند و در صورتی که از متخصصان خبره کمک بگیرید، اجرای آردواز زمان زیادی نمی‌خواهد.

انواع سقف آردواز

تفاوت سقف‌های آردواز به متریال آن‌ها بستگی دارد. همان طور که گفته شد، آردواز در چند نوع اعم از ورق های فلزی تایل شینگل دکرا سفال و تایل آندوویلاو وجود دارد. .  این روزها از آردواز فلزی بیشتر استقبال شود. سقف‌های آردواز عمر زیادی دارند  سقف آردواز فلزی نسبت به سقف های دیگر عمر بیشتری دارد. البته شرط کیفیت و عمر بالای سقف به کیفیت نصب آردواز، کیفیت متریال و لوازم جانبی متصل‌کننده بستگی دارد.

مزایای اجرای سقف آردواز

متریال مختلفی برای پوشش سقف شیروانی موجود است اما نصب و اجرای آردواز رایج‌تر است. دلیل استفاده بیشتر از آردواز ویژگی‌های خوب این متریال است.

به جرات می‌توان گفت آردواز تمام ویژگی‌های لازم برای ساخت یک شیروانی درجه یک را دارد. مقاومت و استحکام آردواز باعث می‌شود که سقف مدت زیادی کیفیت روز اول خود را حفظ کند و دچار آسیب نشود. آردواز به مراقبت و رسیدگی ماهانه یا سالانه نیازی ندارد. اجرای آردواز نسبت به ساخت سقف‌های مسطح و… هزینه کمتری دارد و مقرون به صرفه تر است. آردواز با اکثر اقلیم‌های آب و هوایی تناسب دارد و می‌توان در هر منطقه‌ای از آردواز برای پوشش سقف استفاده کرد. همچنین سقف آردواز به تنهایی عایق آب است و نیاز به پوشش عایق ندارد. علاوه بر این‌ها اجرای آردواز  در قزوین تاثیر چشمگیری بر نمای ساختمان دارد و باعث می‌شود سقف به عنوان یک عنصر تزئینی در طراحی نما به کار گرفته شود.

مراحل اجرای آردواز در قزوین

قبل از شروع نصب آردواز ، طراحی سقف شیروانی باید کاملا دقیق و مهندسی انجام شود تا هنگام نصب، سقف طراحی شده با بنا کاملا هماهنگ باشد. سپس باید متریال با کیفیت برای ساخت سقف آردواز فراهم شود. برای اجرای آردواز در قزوین با توجه به نظر نصاب به لوازم پروفیل  ورق های فلزی و جوشکاری نیاز است. کیفیت این وسایل تاثیر مستقیمی بر کیفیت و طول عمر سقف آردواز دارد. برای اجرای سقف آردواز، ابتدا باید نصب کلاف‌ها، زیرسازی و اجرای سازه سقف انجام شود. مرحله بعدی نوبت نصب آردواز است. در این مرحله ورقه‌های آردواز با دقت زیادی روی سازه سقف نصب می‌شوند و هیچ راه نفوذی برای عوامل خارجی باقی نمی‌ماند. سپس با نصب فلاشینگ‌ها و تیزه ها سقف آب‌بندی می‌شود. انجام دادن هر کدام از این مراحل نیازمند تخصص و تجربه است تا در نهایت یک سقف آردواز مقاوم و مناسب ساخته شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید اجرای آردواز در قزوین توسط متخصصین قزوین پوشش نصب واجراشده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
1
پشتیبانی واتس آپ
سلام به قزوین پوشش خوش امدید.شما بامجری وطراح صحبت می کنیدچگونه میتونم کمک تون کنم؟